Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

Re: Goedemorgen, welkom in het Forumcafė deel 8

10 jun 2023 13:22

Nóg meer dan jij, Hans? :mrgreen:

Re: Goedemorgen, welkom in het Forumcafė deel 8

30 jun 2023 19:15

En, wie is er vandaag speciaal naar de pomp gereden, heeft daar (met draaiende motor natuurlijk) op z'n beurt staan wachten om max zo'n 10 euro te besparen?

Re: Goedemorgen, welkom in het Forumcafė deel 8

30 jun 2023 19:31

Tank altijd 50 euries :cheers:

Re: Goedemorgen, welkom in het Forumcafė deel 8

01 jul 2023 23:05

Zoonlief had vandaag bij de Formula Karting wedstrijd in Middelburg een 'schrikmomentje' (nadat we eerder t nieuws over Dilano hadden gehoord).
Na de start met 4 man breed door de 1e bocht. Dat past natuurlijk niet, Max wordt tegen de bakken gereden, komt dwars te staan en wordt midscheeps geramd. Kart vloog omhoog, hij half eruit.
Liep allemaal goed af, ehbo er even bij, maar hij kon doorrijden. Na de herstart werd hij uiteindelijk 3e, met dank aan de adrenaline. Toen die wat gezakt was, ging hij toch wel wat voelen (rug en heup). Zal morgen wel bont en blauw zijn...

Re: Goedemorgen, welkom in het Forumcafė deel 8

02 jul 2023 7:53

Dat zal idd wel!
Toch even schrikken, lijkt me

Re: Goedemorgen, welkom in het Forumcafė deel 8

02 jul 2023 23:09

Helaas nog een NL racetalent die het leven heeft gelaten dit weekend, Joey den Besten (IRRC raceklasse). :cry:

Re: Goedemorgen, welkom in het Forumcafė deel 8

05 jul 2023 10:50

Het ging hier flink tekeer in NH, kreeg net geen boom op mn dak!
Tot nu toe geen schade aan pand, straks thuis alles nakijken. Alles was hier uitgevallen: stroom, internet, koffie!!!!!
Vooral die koffie was best erg :mrgreen:

Maar toch veel gewonden, gelukkig tot nu toe geen dodelijke ongevallen. Maar wat een schade zeg!!!
Volgens de 'krant' gaf Interpolis aan dat het aantal meldingen mee viel......hoe dan? Internet lag er uit!

Re: Goedemorgen, welkom in het Forumcafė deel 8

05 jul 2023 10:54

Ging hier ook best tekeer zo dicht bij zee :scratch:
Veel bomen moesten het ontgelden :oops:

Re: Goedemorgen, welkom in het Forumcafė deel 8

05 jul 2023 13:23

In Haarlem wel 1 dode :(
Wind was zo hard dat hier in Leiden (toch echt Z-H) zelfs het NL alert voor code rood in N-H afging :shock:
Overigens alleen op mn Android, niet op de iPhone :scratch:

Re: Goedemorgen, welkom in het Forumcafė deel 8

05 jul 2023 13:24

Vrouw in Haarlem overleden, bij kennis in de straat, zelfde leeftijd zelfde auto die moet nu tig appjes beantwoorden dat zij leeft.

Re: Goedemorgen, welkom in het Forumcafė deel 8

05 jul 2023 13:43

Vanavond gaat de zon weer schijnen….alsof er niets is gebeurd.
Veel schade, waar ik ook kijk. Ook mn dakpannen…..maar das zo gemaakt….

Re: Goedemorgen, welkom in het Forumcafė deel 8

05 jul 2023 13:54

Zit zakelijk in Schotland, prachtig rustig weer hier.

Re: Goedemorgen, welkom in het Forumcafė deel 8

05 jul 2023 13:58

Rustig blijven zitten dan maar, kan er ook weinig gebeuren :popcorn:

Re: Goedemorgen, welkom in het Forumcafė deel 8

05 jul 2023 14:35

Ik moet zeggen, hier in het pittoresque Kaatsheuvel waaide het hard, maar daarmee was de kous wel af.
Wel even mijn kas gesloten en wat losse spullen buiten opgeruimd (maar dat was eigenlijk sowieso wel nodig :mrgreen: )

Re: Goedemorgen, welkom in het Forumcafė deel 8

05 jul 2023 15:56

Hier in 020 - helaas - heel veel bomen om

Re: Goedemorgen, welkom in het Forumcafė deel 8

09 jul 2023 14:24

Vandaag de 180.000 gepasseerd. Waarvan ruim 35.000 door mij gereden, in 13 jaar. Op naar de 2 ton!

Re: Goedemorgen, welkom in het Forumcafė deel 8

09 jul 2023 22:09

Targa Floriaan schreef:Op naar de 2 ton!


2031 :drive:

Re: Goedemorgen, welkom in het Forumcafė deel 8

09 jul 2023 23:20

Net ff gekeken, hij tikt bijna 170 K aan :drive:
Bezit hem nu 18 jaar en niet echt veel km’s mee gereden :scratch:

Re: Goedemorgen, welkom in het Forumcafė deel 8

10 jul 2023 0:43

... reed het eerste jaar een kleine 25.000 km met de 993 :drive:

47286

:arrow: had er uiteindelijk 'n kleine 45.000 km (van de circa 350.000) mee gereden toen ik 'm na 9,5 jaar verkocht ....

Re: Goedemorgen, welkom in het Forumcafė deel 8

10 jul 2023 7:28

Twee weken geleden in de Alpen mijn 100.000-ste km gereden met de 2.7. In 22 jaar, dat dan weer wel. :mrgreen:

Re: Goedemorgen, welkom in het Forumcafė deel 8

10 jul 2023 9:10

50K gereden in 13 jaar. Voornamelijk in het buitenland. In NL rijden vind ik geen zak aan. Nog steeds heel blij mee.
57917

Re: Goedemorgen, welkom in het Forumcafė deel 8

15 jul 2023 17:27

Vandaag examen stratenmaken voor beginners gehaald, een 6 voor de moeite... Daarna de workshop 'bomen snoeien met 100000 muggen'. Muggen gaven erg veel feedback :-(
En tenslotte nog 'even' een boompje verwijderd dat te dicht bij de gevel stond. Pffft. Kostte moeite om de stenen eromheen los te krijgen. Maar ook dat is gelukt. Workshop koken met gemak sla ik nu maar over. Bier, chips en wat groenvoer.

Re: Goedemorgen, welkom in het Forumcafė deel 8

15 jul 2023 17:56

Vandaag mijn boorexamen met vlag en wimpel behaald. Eerst een hamerboor bij Lidl gekocht voor €50,00 en me vervolgens uitgeleefd met het ophangen van een Gardena tuinslang automaat, beveiligingscamera’s met zonnepaneel voeding, kattenplankies voor de Bengalen in de kattenkamer en een halspiegel voor mijn teerbeminde. Nu bier en kipspiesjens

Re: Goedemorgen, welkom in het Forumcafė deel 8

15 jul 2023 18:25

Gefeli :thumleft: ;)
Hier waaien de chips bijna de bak uit, maar t is wel droog en zonnig.
Met uitzicht op de landerijen, kon slechter. Alleen de pachter die met de pet in de hand zijn jaarlijkse pachtsom komt brengen ontbreekt nog :mrgreen:

Re: Goedemorgen, welkom in het Forumcafė deel 8

20 jul 2023 9:56

Goede morgen forummers. Groetjes uit noord Italië. Wij zitten gelukkig hoog, op ruim 1600m, waardoor de temperatuur hier heerlijk is. Gisteren wie het flink, maar tijdens onze wandeling hoog in de bergen was het goed toeven. Daarna de bergweg weer naar beneden geslingerd.
https://youtu.be/w6PI2kqlexc

Ik zou het graag met een Porsche doen, maar daar moet ik nog even op wachten. :)
Plaats een reactie