Deel hier je (links naar) streams, plaatjes, bestanden, games of andere interessante media.
27 aug 2023 18:16
outletvalve schreef:*Dat NL volkslied door Emma Heesters
Niet met je eens. Wij vonden het hier mooi.
Toevallig Spa nog gezien:
https://www.youtube.com/watch?v=4KiAZ5XJEH0 ?
27 aug 2023 19:00
Max weer foutloos. Fernando had niet écht een kans, al leek dat misschien zo.
Legendarisch.
27 aug 2023 19:17
Niet gezien, dank voor het delen

Vond mw Heesters ook een stuk minder erg dan die schreeuwlelijk vorig jaar.
27 aug 2023 20:06
Ja, die Antoine Delie was nog een tandje grotere ergernis inderdaad

Je vraagt je toch serieus af wie dat soort prachtige zangers/zangeressen toch uitnodigt

GRRRRR
27 aug 2023 20:38
Gezever over het bij programma.....
Max top!
27 aug 2023 20:53
Ik weet nu wel waarom ze oordoppen adviseren...niet (alleen) vanwege de brullende motoren.
Gelukkig mocht ik vandaag gewoon thuis kijken en zaten m'n zoons in de regen op rij 1 tegenover de ingang van de pitstraat

Shell helpt
27 aug 2023 21:10
Jammer voor Perez dat RB 1 van zijn stops compleet verknalde a rato van 10 seconden en dan nog de tijdstraf voor te snel in de pits (dacht echt dat ze daar een begrenzer voor hadden), weg podiumplaats.
Dat van die pitstop gebeurt RB zelden, bij Ferrari was het weer klungelen as usual
27 aug 2023 21:12
Ik was ooit bij een F1 demo van Ferrari met Schumacher en Badoer in 2000 op CPZ.
Met de V12's.....Hemels.....
28 aug 2023 9:04
2.2VTEC schreef:Jammer voor Perez dat RB 1 van zijn stops compleet verknalde a rato van 10 seconden en dan nog de tijdstraf voor te snel in de pits (dacht echt dat ze daar een begrenzer voor hadden), weg podiumplaats.
Dat van die pitstop gebeurt RB zelden, bij Ferrari was het weer klungelen as usual

Volgens mij ging het net iets anders. Als Perez besluit in de Arie Luyendyk om binnen te komen voor een bandenwissel, staan ze niet echt klaar. Dat is een zeker een nadeel als je vooraan staat in de pits. Verder werkt de begrenzer niet als het nat is en je over de lijn heen schuift omdat het nat is.
In mijn ogen allemaal de eigen schuld van Perez, hij zal niet lekker geslapen hebben vannacht.
29 aug 2023 4:27
MY00 schreef:... Verder werkt de begrenzer niet als het nat is en je over de lijn heen schuift omdat het nat is ...
Dat was niet de reden. Perez had de begrenzer gewoon te laat bekrachtigd omdat hij net voor de lijn met zijn auto tegen de muur had gezeten.
Volgens Marko was zonder rode vlag de kans erg groot geweest dat Perez door de schade de race überhaupt niet had uitgereden.
Hij heeft dus nog mazzel gehad!
29 aug 2023 9:19
Ik denk dat ze klaar stonden met banden voor Max voor het geval hij naar binnen zou willen en toen snel banden moesten wisselen, omdat hij door reed en Perez wel naar binnen kwam
29 aug 2023 14:50
De eerste bandenwissel besloot Perez zelf de call te geven en naar binnen te gaan. De tweede bandenwissel haalde het team Max (als eerste) naar binnen om te voorkomen dat nr 3 en 4 (Gasly en Alonso? Russel? Weet het niet meer) een undercut op Max konden doen en RB daarna 1 en 4 zou rijden ipv 1 en 2. Op deze manier deed Max een undercut op Perez maar bleef RB wel 1 en 2.
03 sep 2023 13:48
Zo… wordt dit Max’ 10de? Ik ga er zelf uit van wel….
VER
RUS
SAI
Ben bang dat Ferrari wel weer wat zal verprutsen….
03 sep 2023 14:10
1 VER
2 RUS
3 PER
Ferrari redt het niet vanwege bandenslijtage.
03 sep 2023 14:36
Ver
Lec
Per
03 sep 2023 17:03
EN DAT IS 10
03 sep 2023 17:06
Ongelofelijk

En die Ferrari’s! Spannend was het wel.
03 sep 2023 17:17
Wat me opvalt in de interviews is dat ze allemaal 'fun' hebben gehad. Geen gezeur, maar gewoon een paar jochies die (op hoog niveau) een potje racen. Gezellig met elkaar keuvelen voor en na de race. Wat een verschil met een paar jaar geleden...
03 sep 2023 18:58
10 op een rij....
Maar het went he.
Maar eigenlijk, ik blijf het zeggen, voor een NL'der; Tis niet normaal
Niveau Cruijff en wellicht nog iets hoger....
03 sep 2023 19:01
Targa Floriaan schreef:Wat me opvalt in de interviews is dat ze allemaal 'fun' hebben gehad. Geen gezeur, maar gewoon een paar jochies die (op hoog niveau) een potje racen. Gezellig met elkaar keuvelen voor en na de race. Wat een verschil met een paar jaar geleden...
Hier zitten niet zoveel ego's. We hadden destijds een enorm "mannetje". Samen met dat blonde huppeldingetje was dat wel erg potsierlijk. En nu toch weer sneren naar het succes van Verstappen. Man wat een zielig ventje. Dan liever deze generatie jonge honden en gentleman Alonso!
03 sep 2023 19:21
Volledig eens. Hij blijft een diva. En hij kon vandaag weer weinig potten breken, wel twee keer tegen iemand aanrijden, een keer straf gekregen.
Ik vond Sainz wel geweldig, hoor. Constant onder druk, elke ronde verdedigen… ga er maar aanstaan.
03 sep 2023 19:49
Wat zou er van albon worden?
Die doet het ook erg goed.
Haalt er meer uit dan er eigenlijk in zit.
03 sep 2023 20:52
Wat een sneuneus, die toto.
03 sep 2023 21:10
https://www.nu.nl/formule-1/6279360/rec ... emand.htmlVoor de 'liefhebber' .
Man, wat laat Toto zich daar kennen. Inderdaad erg sneu.
03 sep 2023 21:12
Ach, zit nog altijd diep 2021.
Move on.....