Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
07 jun 2023 8:44
Die hebben ze niet
Mijn eigen roots liggen in Bloemendaal, ik rijd Porsche, en/maar ik ben niet tegen asielzoekers.
Mensen (incl media) moeten niet steeds van die populaire verbanden willen zien. Helpt de discussie niet.
07 jun 2023 8:55
Mee eens. En weer door naar de volgende peperdure Porsche....
07 jun 2023 10:12
Inderdaad - Back On Topic
... mocht je nog een keer Off Topic gaan naar een artikel dat alleen door abbonees te lezen is - wil je dan de te lezen tekst in je bericht copieren
28 jun 2023 16:13
Toch niet (weer) de bekende, Udense Youtuber...
"Porsche-bestuurder jakkert met 264 km/uur over vluchtstrook A50, politie doet onderzoek"
UDEN - Een bestuurder van een Porsche jakkerde onlangs met welgeteld 264 km/uur over de vluchtstrook van de A50, ter hoogte van het Brabantse Uden, Volkel en Vorstenbosch. Dat is te zien op beelden van Dumpert. De verkeerspolitie Oost-Brabant heeft de beelden ook gezien en laat weten onderzoek te doen naar deze snelheidsduivel.
https://www.dumpert.nl/item/100065154_45aba61c
28 jun 2023 18:02
Sjon (van Rijt Auto’s uit Uden) rijdt toch met een RS6?
Of zijn er nog andere bekende Udennaars (of hoe het ook heet) op YouTube?
28 jun 2023 18:45
Hoeft geen Udenaar te zijn.
28 jun 2023 19:31
Was natuurlijk een grapje. Overigens rijdt Vd Rijt regelmatig Porsches uit zijn bedrijfsvoorraad en van klanten, want er zijn er verschillende in onderhoud. Maar hij is zeker niet (meer) zo onhandig om het ook te filmen…
04 jul 2023 10:43
ook lekker dit
De ene na de andere klant komt zijn peperdure Porsche bij Martin opeisen: ‘Maar die heb ik helemaal niet’De Gelderlander schreef:Bijna elke week staat er wel een klant op de stoep die zijn peperdure Porsche komt ophalen. Ze komen vaak uit het buitenland en hebben stuk voor stuk een aanbetaling van duizenden euro’s gedaan. Maar autohandelaar Martin heeft die Porsche Taycan helemaal niet staan. Sterker nog, hij verkoopt überhaupt geen Porsches. Zijn goede naam bleek misbruikt door criminelen.
04 jul 2023 15:53
Zuur verhaal zeg
15 aug 2023 14:25
Bijna totaal verkoolde Porsches 911 en peperdure Cayennes van hetzelfde Duitse luxe automerk. Dat zie je op de eerste bizarre en uitgelekte beelden van het autokerkhof Fremantle Highway in de Eemshaven.
DvhN
22 aug 2023 17:53
Waarschuwing: geen Porsche, wel peperduur. En Max is natuurlijk altijd +1.
‘Max Verstappen scheurt in peperdure sportwagen over Franse wegen en wacht mogelijke boete’. Max Verstappen lijkt klaar voor de Grand Prix van Zandvoort. De Nederlandse coureur maakte afgelopen weekend in Frankrijk alvast een ‘testritje’ in een Aston Martin Valkyrie. Dat kan hem alleen duur komen te staan, want hij reed daarbij veel te snel.
(Wat klinkt zo'n Valkyrie trouwens extreem lelijk.)
22 aug 2023 18:06
Pffff, 34 km te hard, tis wat he.
Ik kan me nog herinneren dat Jantje Lammers in 20 minuten over de A4 reed van Amsterdam naar Rotterdam een hele tijd terug.
Dat was hard.....
22 aug 2023 20:24
Stukje A4 tussen Rotjeknor en AMS is maar 67 km

Of heeft’ie toen ook nog ‘n stukje A13 meegepikt
22 aug 2023 20:42
Jan Lammers reed destijds, ergens begin jaren '80 met een Alpine Renault, naar ik meen te herinneren een A310-V6. Hij werd keurig netjes gevolgd door één van onze politie Porsches. Die raakte hem kwijt.......Helaas voor Jan moest hij zich uiteindelijk gewonnen geven.
Vergeet niet, dat de verbinding tussen Amsterdam en Rotterdam er nog niet bij lag zoals nu. Overigens is het al wel een heel oud verhaal, wat kennelijk veel indruk heeft gemaakt. Velen weten het zich nog te herinneren. Mooi verhaal.
22 aug 2023 23:39
Dacht dat dat met een 5 turbo op de Afsluitdijk was…
23 aug 2023 9:04
Het was de A310. Een rode met kleine Interstate stickertjes. Ik weet het nog heel goed! Ik zag hem vaak rijden in onze buurt.
Zijn verweer: “het is de auto. Als ik stilsta rijdt ‘ie bij wijze van spreken al 200”. Ja, zo’n A310 was nog heel wat, in die tijd….
23 aug 2023 9:20
ehhhh Nee dus,
Auto is 30-03-1995 voor het laatst van eigenaar gewisseld. Verder is hij op dit moment onverzekerd en is de Vervaldatum APK "Niet geregistreerd"....
Lijkt me dus dat de auto niet meer van hem is en niet meer rijdt.
20 sep 2023 12:56
Misschien een borreltje op?
20 sep 2023 18:15
Dat wordt wel geïmpliceerd in het artikel, maar dat is pure speculatie natuurlijk. Je hoeft niet gedronken te hebben om 't gaspedaal diep in te drukken en de controle kwijt te raken in 'n 911.
23 okt 2023 21:14
anton964 schreef:Wat ga je beslissen dan, ze hebben een kapotte auto en wat strepen op de weg.
Even een beetje vloeken in de kerk, maar die meneer van de poetserij moet he toch gaan bezuren. Oh ja, hij reed toch iets van 100 of zo???
https://www.telegraaf.nl/nieuws/1999746 ... ngeval-a28Nu hou ik erover op.
23 okt 2023 21:23
Pannenkoek, je zou zo’n malloot tegenkomen
23 okt 2023 22:14
Deze ook gelezen op een andere nieuws site. Tja wat moet je hier over zeggen.
23 okt 2023 22:31
Dat het een heel mirakel is dat je daar alsnog levend uitstapt en er niemand anders bij betrokken is.
En hopelijk lessen uit trekt voor de toekomst.
De beste man zal best wel wat Fabrieksnieuw spullen moeten verkopen om die 0,5mln€ (geen idee wat de echte waarde is) terug te verdienen.