01 dec 2005 23:38
sir marco schreef:Een vriend van mij heeft z'n 964 en zijn laatste ""onderhoudsbeurt"" bij een specialist koste meer dan € 3000,= ( zijn 2 e airco in 3 jaar)
Hij had dat jaar wel 3000 km(Mijn onderhoud koste na 20000 km € 375,=)
02 dec 2005 1:54
sir marco schreef: Want laten we eerlijk wezen je wilt wel verwarming En met rijden bedoel ik meer als 15000 km /jaar .
02 dec 2005 23:00
02 dec 2005 23:05
adu schreef:Nou brandt me nou maar af dan
02 dec 2005 23:08
Rob Herfst schreef:Ben het helemaal met u eens!![]()
02 dec 2005 23:45
03 dec 2005 0:25
MS964 schreef:En het komt absoluut niet (alleen) door de koplampen.
Nogmaals, dit is MIJN mening, zat mensen die er anders over denken, gelukkig maar, en het is ook helemaal niet als diskwalificatie bedoeld voor de 996 of voor de 996-liefhebbers.
03 dec 2005 1:04
adu schreef:M.i. is de 993 t.o.v. de 964 een betere auto, zo´n 25% stijver chassis, een volwassen vermogen en gelukkig weer een volwassen kont én ... nagenoeg widowmaker af. En ja, dat laatste vind ik bepaald géén goede eigenschap van een auto (bijv. 964)die hard of niet, je wilt toch graag blijven leven nietwaar
03 dec 2005 1:26
03 dec 2005 9:45
MS964 schreef:Nu je het zegt Beltar, het zou heel goed kunnen dat het de wespetaille is die een groot verschil maakt. Ik denk zelfs dat je daar gelijk in hebt. Maar heeft de 964 een (duidelijke) taille?
03 dec 2005 11:20
03 dec 2005 11:30
Valentijn schreef:Onzin verhaal (volwassen) kont ?? een 964 heeft tenminste nog een echt tijdloos 911 aanzicht wat betreft de NEUS vd AUTO![]()
![]()
zoals Adu hierboven al schreef:Blijft vermakelijk zo´n terugkerende discussie waar je toch niet uit komt
03 dec 2005 11:59
993_4S schreef: Gebaseerd op de techniek en ervaring van de 964 (en voorgangers) en weer een stukje vervolmaakt.
07 dec 2005 0:48
dave schreef:jammer hier zitten zeker geen kenners van een porsche merk ik volgende keer beter
10 dec 2005 10:34
10 dec 2005 23:53
Devils son schreef:Met alle respect, maar als je de 964 een widowmaker vindt, dan vraag ik me af of een sportauto wel iets voor je is...
11 dec 2005 0:02
993_4S schreef:Maar een widowmaker is de 964 ook al niet meer hoor Adu. Gelukkig
11 dec 2005 0:05
Beltar schreef:De 997 heeft weer een wespetaille, en dat had de 996 niet (behalve tt en 4S)
11 dec 2005 15:49
adu schreef:maar ik (let wel, dit is dus mijn persoonlijke mening) waardeer de veiligheidsmaatregelen die in de loop van de jaren zijn ingebouwd wel.
11 dec 2005 23:08
Devils son schreef:De 3.2 is al geen widowmaker meer in mijn ogen en een 964 Carrera 4 met ABS, 4wd met traction control is dat in mijn ogen al helemaal niet meer.
12 dec 2005 15:59
adu schreef:Ik heb er eens wat fotootjes van de 997 en de 996 erbij gepakt...
12 dec 2005 16:44
912 schreef:Wel eens een 997 in het echie gezien?
Het verschil met een 996 is dan direct duidelijk.
12 dec 2005 21:44
En dan hebben wij nog "wat" met dit merk.......een leek zal zelfs een geïmporteerde 964 met nieuw kenteken aanzien voor een nieuwe 911!
weet iemand mij te vertellen wat voor sommigen (behoudens de koplampen) het aanmerkelijke verschil is tussen een 996 en 997
13 dec 2005 9:59
ook in het interieur vind je weer elementen van het oude 911 interieur terug.
13 dec 2005 21:38