Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

Re: Daar is ie weer: "Peperduur".........

24 nov 2023 21:05

Tja dat werkt niet als clickbait.

Re: Daar is ie weer: "Peperduur".........

25 nov 2023 11:53

MY00 schreef:


Ik kan me er wel iets bij indenken hoor.


Hier idem...
Toen ik het artikel las, betrapte ik mezelf direct op de conclusie die het artikel al suggereerd "hersens te weinig"
na het kijken van het filmpje, kom ik daar op terug....

Het valt mij meer op in bepaalde steden dat ze bijvoorbeeld alles maar in dezelfde kleur aanleggen en je fiets, voetpad of weg totaal niet meer kunt herkennen.... Met regen erbij al helemaal niet meer.

Je kan er donder op zeggen dat deze bestuurder,ondanks zo'n artikel, zich al genoeg heeft geschaamd....

Re: Daar is ie weer: "Peperduur".........

25 nov 2023 12:35

redriver schreef:Dure proefrit ?

https://www.bd.nl/loon-op-zand/porsche- ... ~a9f0dbdf/

Je bent (als het goed is) gewoon verzekerd tijdens een proefrit, kan je wel een eigen risico kosten natuurlijk.
afgaande op het filmpje (totaal niet representatief natuurlijk) lijkt het erop alsof de rode Peugeot op de verkeerde weghelft reed/de bocht afsneed. Maar wellicht verleende de bestuurder van de P geen voorrang... Valt weinig over te zeggen.
De schade aan de Turbo lijkt me flink, maar niet fataal.

Re: Daar is ie weer: "Peperduur".........

04 dec 2023 14:04

Peperdure Lamborghini in de kreukels na ongeluk op snelweg

Re: Daar is ie weer: "Peperduur".........

04 dec 2023 14:16

Je was me net voor ;) Zonde van deze Rudolf. Zag de bijbehorende slee trouwens nergens, zou Santa zijn gevlucht?

Re: Daar is ie weer: "Peperduur".........

04 dec 2023 15:03

tja, zonde. Klikte daarna op de reacties die men erbij zet maar dat is nog schrijnender..

Re: Daar is ie weer: "Peperduur".........

04 dec 2023 15:19

‘n Lambo :?

Niet echt On Topic ;)

Re: Daar is ie weer: "Peperduur".........

04 dec 2023 18:48

meganiek schreef:Klikte daarna op de reacties die men erbij zet maar dat is nog schrijnender..
Gunfactor, vooroordelen, jaloezie, het is des menses, maar ik vind het steeds wat wrang om te lezen. :roll:

Re: Daar is ie weer: "Peperduur".........

04 dec 2023 19:00

Wel tamelijk idioot om met dat weer zo’n proefrit te doen cq te laten doen.

Re: Daar is ie weer: "Peperduur".........

04 dec 2023 19:51

Ach, Porsche dealer liet me ooit een 997.2 turbo S op semi-slicks proefrijden in februari, let wel, in Zwitserland en er lang sneeuw :lol:
Na een uur glijden heb ik ‘m maar gekocht :mrgreen:

74844

Re: Daar is ie weer: "Peperduur".........

05 dec 2023 8:22

Gave turbo

Re: Daar is ie weer: "Peperduur".........

05 dec 2023 9:41

https://topgear.nl/autonieuws/giulia-op ... ij-dealer/

Oeps :bang:

Re: Daar is ie weer: "Peperduur".........

12 dec 2023 17:57

991 Targa in de kreukels. Auw!

Afbeelding Afbeelding

"Ongeval met drie auto’s in Sprundel; Porsche in de kreukels en flinke ravage op de weg"

Re: Daar is ie weer: "Peperduur".........

12 dec 2023 18:06

Dat komt wel erg dichtbij zo :mrgreen:

Re: Daar is ie weer: "Peperduur".........

12 dec 2023 18:18

Er staat nergens in dat artikel "peperduur" :popcorn:


Wel een aardig creatieve cameraman :arrow:

911 targa crash.JPG


8)

Re: Daar is ie weer: "Peperduur".........

12 dec 2023 19:12

Ik ben na de 997 zowat afgehaakt qua 911,maar een mooie Targa in de kreukels is toch zonde om te zien :roll:

Re: Daar is ie weer: "Peperduur".........

12 dec 2023 20:30

Olaf schreef:Er staat nergens in dat artikel "peperduur"

Maar dat is 'ie wel :wink:

Re: Daar is ie weer: "Peperduur".........

14 dec 2023 16:32

Geen P, maar ook peperduur.

Mmmm, kilo peper kost iets van 15 euro

Zeg dat een F of een P rond de 1500 kilo weegt: 15*1500= 22,500 euro. Waar kan ik er alvast 10 bestellen :bang:

Re: Daar is ie weer: "Peperduur".........

16 dec 2023 10:22

Peperduur?

Een Belgisch koppel uit Essen, in de Belgische provincie Antwerpen, vlak bij de Nederlandse grens, trok begin oktober naar Antwerpen voor een gezellig avondje uit. De rekening van de parkeergarage verpestte echter alle pret.


Het koppel parkeerde hun Porsche in de betalende parking van Q-Park op het Kooldok. Ze betaalden met een sms'je naar de verkeersap 4411. Vier uur later stuurden ze opnieuw een sms'je om de parkeersessie te betalen en via de automatische nummerplaatherkenning konden ze de betaalgarage groot.

Op de betaalapplicatie merkten ze echter dat de parkeersessie bleef lopen. Zelfs 66 dagen lang, vooraleer de sessie bij Be-Mobile, het bedrijf achter 4411 kon worden stopgezet.

Het koppel kijkt nu angstvallig uit naar hun afrekening. Blijft het bij de 4 uur die ze effectief in de garage hebben gestaan of loopt het bedrag op tot duizenden euro's, want 1 dag in de parkeergarage staan kost 22 euro…

Re: Daar is ie weer: "Peperduur".........

16 dec 2023 12:20

Dat bericht hoort eigenlijk wel op dit forum thuis :mrgreen:

Afbeelding

Patricia (51) en Erwin (55) Van Tichelt uit Essen zullen hun uitstapje naar Antwerpen van begin oktober niet snel vergeten. Het koppel stalde hun Porsche op een betalende parking, die ze na een gezellige avond zonder problemen verlieten. Totdat de betaalapplicatie de sessie ruim twee maanden lang liet doorlopen.

Re: Daar is ie weer: "Peperduur".........

16 dec 2023 12:42

Is weer eens wat anders, een 'betalende' parkeergarage. Meestal is het andersom. :wink:
In het Nederlands betekent 'betalend' dat het onderwerp betaalt, in dit geval de parkeergarage

Re: Daar is ie weer: "Peperduur".........

18 dec 2023 16:35

Dure, felblauwe Porsche crasht in sloot Hendrik-Ido-Ambacht

Afbeelding

Afbeelding

Re: Daar is ie weer: "Peperduur".........

18 dec 2023 17:27

Die hoort hier niet, want deze is gewoon duur, niet PEPERduur! Eindelijk! Kudos voor de telegraaf.

Re: Daar is ie weer: "Peperduur".........

18 dec 2023 17:29

Op de foto's van de Telegraaf lijkt het op een navigatiefoutje, alsof hij gewoon is doorgereden en niet meer kon stoppen. Maar de chauffeur is met brandwonden in een traumaheli afgevoerd.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
https://www.mediatv.nl/auto-belandt-in-water-na-ontploffing-achter-het-stuur-noordeinde-hendrik-ido-ambacht

Re: Daar is ie weer: "Peperduur".........

18 dec 2023 17:30

Zonde van zo’n mooie blauwe 992.

Wel weer bijzonder dit…

Volgens omstanders raakte de bestuurder gewond in het gezicht doordat iets in de auto in brand zou zijn gevlogen…… staat daarom het dak open???
Wat is dat voor gele sticker op het dak?
Oekrains kenteken?
Plaats een reactie