21 feb 2024 20:10
21 feb 2024 20:24
21 feb 2024 22:06
21 feb 2024 22:26
22 feb 2024 10:12
alvin01 schreef:1,2 % EV's in Europa, dat schiet lekker op.....
Weg met de EV's.![]()
https://www.autogids.be/autonieuws/mark ... NYB9jX0sQ4
22 feb 2024 10:14
22 feb 2024 11:56
22 feb 2024 12:20
22 feb 2024 12:41
22 feb 2024 13:14
22 feb 2024 13:23
22 feb 2024 13:26
22 feb 2024 13:32
Cazzo Super Veloce schreef:Uiteindelijk moet je met je innovaties geld kunnen verdienen. Anders is er geen bedrijf wat er aan begint.
Ben overigens voor circulariteit, maar zie het niet groot worden zonder dat het afgedwongen wordt.
22 feb 2024 13:35
Wimpie67 schreef:Deze redenatie had ik niet zien aankomen hier. Laten we dan gewoon stoppen met innoveren. Hoeven we het er ook niet meer over te hebben.
22 feb 2024 13:59
Cazzo Super Veloce schreef:@ Wimpie; Uiteindelijk moet je met je innovaties geld kunnen verdienen. Anders is er geen bedrijf wat er aan begint.
22 feb 2024 15:17
22 feb 2024 15:44
22 feb 2024 15:52
22 feb 2024 16:12
Wimpie67 schreef:Cazzo Super Veloce schreef:@ Wimpie; Uiteindelijk moet je met je innovaties geld kunnen verdienen. Anders is er geen bedrijf wat er aan begint.
Ik zie niet in waarom er met waterstof geen geld verdiend zou worden en waarom de consument het niet zou willen.
1. De techniek is er en werkt
2. De infrastructuur is veel eenvoudiger te realiseren dan de elektrische grid
3. De resources zijn onuitputtelijk
4. Er is geen schadelijke uitstoot, maar wel schone uitstoot
5. Het tanken van waterstof is vergelijkbaar met het tanken van brandstof
6. Het is goedkoop, zeker als zowel waterstof als fuelcells en masse worden geproduceerd.
7. Geen vernietiging van de leefomgeving en de aarde door delving van moeilijk winbare grondstoffen
8. Etc
En we zien dat consumenten juist niet op BEV’s zitten te wachten. Zie bovenstaande posts en onverkoopbare voorraden.
22 feb 2024 16:27
Wimpie67 schreef:
En we zien dat consumenten juist niet op BEV’s zitten te wachten. Zie bovenstaande posts en onverkoopbare voorraden.
22 feb 2024 16:37
22 feb 2024 17:06
2.2VTEC schreef:Klopt het dat dealers niet van hun Taycans afraken en ze dan maar 'flippen' naar de handel met 20-30K€ verlies per auto of is dat een fabeltje?
22 feb 2024 17:21
22 feb 2024 17:48
22 feb 2024 18:21