Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

02 dec 2005 0:18

sluit ik me bij aan, maar niet in een touringcar :wink:

02 dec 2005 9:36

mike targa schreef:... met een aantal porsche rijders lijkt mij helemaal te gek

Vorig jaar November met een aantal grappenmakers van dit forum naar Stuttgart geweest ... Op vrijdag heen en op zondag terug .. hierin paste niet het bezoek aan de fabriek .. daar kan je namelijk niet op vrijdag middag, zaterdag en zondag terecht ...

Overigens in een 'treintje' daar naar toe gereden ... waarbij iedereen door mocht rijden bij een verkeerscontrole ... behalve de kersverse eigenaar van de 944 :shock:

02 dec 2005 10:45

Olaf schreef:
mike targa schreef:... met een aantal porsche rijders lijkt mij helemaal te gek

Vorig jaar November met een aantal grappenmakers van dit forum naar Stuttgart geweest ... Op vrijdag heen en op zondag terug .. hierin paste niet het bezoek aan de fabriek .. daar kan je namelijk niet op vrijdag middag, zaterdag en zondag terecht ...

Overigens in een 'treintje' daar naar toe gereden ... waarbij iedereen door mocht rijden bij een verkeerscontrole ... behalve de kersverse eigenaar van de 944 :shock:

Olaf,

Henk, Sander en Ikzelf gaan in maart weer. Dit keer met fabriekbezoek op vrijdag (Via de Porsche modelclub). Interesse? Henk kan misschien nog wel een plek regelen? En deze keer met de P dan hé :wink:

Donderdag heen, zondag terug.

http://www.koop-co.nl/porsche-swap/
Het fabrieksbezoek staat er niet bij!

02 dec 2005 10:59

Als ik weer terug denk aan die lange tunnel...... :wink:

02 dec 2005 18:02

Ivo964C2 schreef:Als ik weer terug denk aan die lange tunnel...... :wink:

Kinkie sound inderdaad Ivo. Maar ja dat wordt nu wat moeilijker :cry:

03 dec 2005 10:53

thomas993 schreef:sluit ik me bij aan, maar niet in een touringcar :wink:
zelfde voor mij... :wink:

03 dec 2005 11:15

Jan A. (964 C4) schreef:Het fabrieksbezoek staat er niet bij!

Ook niet dat de eerste avond begint met een zuip-marathon :twisted: :arrow:

SWAP information schreef:incl. breakfirst

:mrgreen:

03 dec 2005 12:14

Mijn contactpersoon op de fabriek is daar sinds begin dit jaar weg, maar dinsdag kan ik zijn opvolger spreken en zal ik zien wat ik kan doen.

03 dec 2005 12:34

Iemand nog zin in Power & Snow? Kijk even onder de meetings, daar staat een stukje van mij... :D

03 dec 2005 13:02

Ik ken niemand die in de fabriek werkt, maar heb wel het telefoonnummer waar je het bezoek moet aanvragen. Heb het vorige keer ook zo gedaan. Is vlug geregeld.
Ik heb dit nummer eens aan iemand doorgegeven en twee weken later kon hij al een bezoek brengen.

Ik heb wel eens horen vertellen dat je pas voor bijv. 2006 kan reserveren vanaf 1 januari 2006 en dat de officiële clubs voorrang krijgen. Zou me verwonderen want voor bijv. Leipzig kan je gewoon online reserveren.

Misschien is het wel eenvoudiger om als individu te gaan dan als groep ?
Als jullie willen, bel ik volgende week voor meer inlichtingen qua maximum aantal deelnemers, beschikbare data, etc...

Persoonlijk heb ik de voorkeur om volgend jaar in september te gaan.

To be continued... ?

03 dec 2005 13:17

Het klopt inderdaad dat clubs voor gaan en dat het lastiger wordt als je met een groep gaat. Als jij het makkelijker kunt regelen dan ik, is dat natuurlijk nog beter! Hou ons op de hoogte...

Oja, wat betreft die Porsche kalenders, die krijg je bij ons bij een grote beurt kado...

03 dec 2005 14:02

Lydia schreef:Oja, wat betreft die Porsche kalenders, die krijg je bij ons bij een grote beurt kado...

't is maar goed dat wij hier weten waar jij werkt :wink:

03 dec 2005 14:04

Dan voor mij ook graag een grote beurt :roll: :^: :cheesy:

03 dec 2005 15:30

Oke, mannen...wat een sukkel ben ik af en toe ook, hè? :oops: Jullie staan toch niet maandag allemaal voor de deur hier???

03 dec 2005 15:35

De hartstochtelijke 911 rijdster schreef:Oke, mannen... jullie staan toch niet maandag allemaal voor de deur hier???

Morgen kan ook :mrgreen: :wink:

03 dec 2005 15:39

Lydia schreef:Oke, mannen...wat een sukkel ben ik af en toe ook, hè? :oops:

:lol: :lol: :lol:

-Koen die vanaf nu vrij is tot maandagmorgen-

03 dec 2005 15:46

Morgen is de baas er niet... :D

03 dec 2005 15:47

Ik zie nu pas die kleine lettertjes van Koen... :P

03 dec 2005 15:55

Lydia schreef:Morgen is de baas er niet... :D

Lydia schreef:Ik zie nu pas die kleine lettertjes van Koen... :P

en daarmee weer

Lydia schreef:Oke, mannen...wat een sukkel ben ik af en toe ook, hè? :oops:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

-tot morgen- :!:

03 dec 2005 15:57

:ba: :mrgreen:

03 dec 2005 18:39

Lydia schreef:Morgen is de baas er niet... :D

Dat komt toch goed uit? :D

03 dec 2005 18:43

olie peilen dan maar :?:

:wink:

06 dec 2005 11:25

Enneuh, waar waren jullie nou.....? :D

mochten niet

06 dec 2005 22:44

ze mochten niet....:mrgreen:

06 dec 2005 23:58

Schrijf mij ook maar in en dan bedoel ik het bezoek aan de porsche fabriek :wink:
Plaats een reactie