Zoals Erwin al eerder zei: Ik snap de noodzaak voor een ander systeem als de geleerden dat zeggen, maar vind dit forum nu in deze vorm gewoon het fijnste en mooiste forum dat er is. Moeilijk foto's uploaden. Ja èn? Zelfs ik kan het als digibeet. Uiteindelijk leer je dat wel. En een beetje moeite doen, wat is daar mis mee?
En ja, geen reclame hier, houden zo, daar wil ik best aan meebetalen, wordt van alle reclame meuk tegenwoordig, maarja het moet ergens van betaald worden, dus naast de mogelijke upgrade nog een reden voor de donatie!
Ik sta er ook vergelijkbaar in. Ik begrijp de noodzaak naar een upgrade, maar waarom overstappen naar discourse, wat is er mis met een latere versie van phpBB?
Het is alweer een tijdje geleden dat ik dit topic onder de aandacht hebt gebracht, hierbij dan maar voor en een grote dank aan de leden die de afgelopen maanden een bijdrage hebben gedaan voor dit forum, gewoon zo, of naar aanleiding van iets dat ze verkocht hebben via dit forum.
De 5 gehouden veilingen hebben ook een leuk bedrag opgeleverd Exact € 809,64
De teller loopt gestaag op, maar ... we zijn er nog niet, om de upgrade en verhuizing te bekostigen