Op Instagram, YouTube en hier op het forum kreeg ik de laatste weken veel vragen over de voortgang van mijn 968. Veel mensen dachten dat ik de handdoek in de ring had gegooid.

Maar nee hoor, ik ben gewoon een beetje klaar met YouTube.
Wat is er allemaal gebeurd? Nou, vooral veel detailwerk en priegelwerk, maar we zijn er bijna!
De velgen waren het enige onderdeel van de auto dat slecht was. Ik verdenk het eerste bedrijf dat mijn 968 weer tot leven heeft geprobeerd te wekken. Ik twijfel erg of deze velgen bij mijn auto horen. Veel krassen, stoeprandschade, etc. De velgen hadden ook allemaal verschillende merken banden en daarbij niet allemaal een premium merk.

Ik heb de velgen laten reviseren bij Wheeltrim en ben zeer tevreden met het resultaat. Daarna heb ik vier verse PS2’s MET N-codering laten monteren.

Bij nieuwe velgen, banden en remschijven horen ook vers gereviseerde remklauwen. Ik heb ze bij PCG afgegeven, en ze hebben via hun netwerk de klauwen laten reviseren en daarna in huis opnieuw gespoten.

Afgelopen weekend heb ik na vele uren de lakcorrectie afgerond en ik ben hier ook dik tevreden mee.
Hier kun je de hele auto zienIk ben nu bezig met de laatste details: rubbers vervangen, radio installeren, etc. Mijn hoop is dat ze over enkele weken opgehaald kan worden door PCG voor een technische keuring en uitlijning. Als dat allemaal goed is gegaan, zal ik haar importeren en APK laten keuren.
Tot zover mijn update