Vertel hier over jezelf.
Plaats een reactie

Re: R_911 has joined the club

27 feb 2025 15:40

Johan vd Gugten z'n 997 is te koop. Misschien is dat iets. Geen bore score en koelbuizen gemodificeerd. Eerdere historie bij PCG.

27 feb 2025 16:01

Bedoel je die GT Silver Turbo?

27 feb 2025 17:47

Mooie kleur! :D

Veel :drive: plezier.

28 feb 2025 9:58

R_911 schreef:Leuk om te lezen dat iedereen zo meeleeft, maar zoals iemand anders al schreef zijn we denk ik allemaal door hetzelfde proces gegaan.

@bijnaeenelfje: nu jij nog :mrgreen: Had je mijn privé bericht nog gezien?

Dat is work in progress!

02 maart 2025 11:43

Goed geregeld! Mooie kleur hoor, daar was ik ook wel op afgekomen. Heel veel plezier ermee!

04 sep 2025 8:55

Mooie auto! De donkerblauwe kleur geeft de auto een heel gedistingeerde uitstraling. En heel herkenbare achtergrond op de foto's! :D

Herkenbaar verhaal van de route naar uiteindelijke aanschaf. Ik herken de zwarte 997 met bruin interieur bij Haaglanden ook heel goed, want ook ik heb deze lange tijd overwogen. Was gecharmeerd van de combi met het bruine interieur, toen nog niet wetende dat mijn P nu ook een bruin interieur heeft (was voor mij overigens geen must, maar nice-to-have). Maar met het oog op cilinderwanden en de km-stand (ca 150K) vermoedde ik, dat een revisie nog wel aanstaande zou kunnen zijn en ben er verder niet achteraan gegaan. Dit topic nu lezende bevestigde dus mijn vermoeden. Inmiddels is de auto daar wel weg.
Plaats een reactie