Vertel hier over jezelf.
Plaats een reactie

Re: Even voorstellen

14 maart 2025 10:44

R_911 schreef:Ik vind die Indisch rode van visser ook wel mooi en deze is handgeschakeld. Heb daar destijds ook in gereden en op het eerste gezicht geen gekke dingen gezien of gehoord. Tis dat ik perse een 4S wilde, anders was het deze geworden.

Die is ook wel mooi ja. Helaas geen sport chrono, maar wel PSE. En ik zou dat pizza-stuur vervangen.

14 maart 2025 10:56

Nielswes schreef:E(...) automaat lijkt mij al helemaal niks eerlijk gezegd.
Daarom het advies om beide type auto's te proefrijden. Heel veel mensen laten zich beïnvloeden door wat 'het internet' of autojournalisten vinden... Maar er zijn niet zoveel automaten verkocht omdat het daarmee ineens een waardeloze 911 wordt :wink:

14 maart 2025 12:11

Nou, precies dat. Tijd voor praktijkonderzoek!

Visser lijkt een goed beginpunt: je hebt serieuze interesse en Visser heeft meerdere alternatieven op voorraad (wel / geen automaat, wel geen Sport Chrono, wel / geen 4s, etc.). Kun je meteen even kijken of je je budget niet nog wat wilt oprekken om die 997.1 Turbo mee te nemen. ;-)

14 maart 2025 13:46

Of een 996.2 turbo die zit wel in budget 8)

14 maart 2025 14:28

Off topic (sorry Niels):
Toen ik begin dit jaar bij Visser ging kijken,stonden er twee keer zoveel auto’s te koop bij hun en nu nog maar vijf. Is de markt zo erg in beweging of is dit een seizoens dingetje omdat het voorjaar eraan zit te komen :scratch:

14 maart 2025 15:55

Dankjewel voor het advies, ik zal het meenemen in mijn overweging en er eens mee rijden.

14 maart 2025 17:02

R_911 schreef:Off topic (sorry Niels):
Toen ik begin dit jaar bij Visser ging kijken,stonden er twee keer zoveel auto’s te koop bij hun en nu nog maar vijf. Is de markt zo erg in beweging of is dit een seizoens dingetje omdat het voorjaar eraan zit te komen :scratch:

Ik zie dat op meer plekken. Bij Motron (waar mijn 997.1 vandaan komt) bijvoorbeeld staat nu ook minder dan de helft van wat er een tijdje geleden stond. Ik denk dat er in ieder geval mensen zijn die nu de winter (bijna) voorbij is toeslaan, zodat ze in het voorjaar al kunnen rijden.

16 maart 2025 8:52

Nielswes schreef:

Na het internet te hebben afgestruind ga ik dan zaterdag voor het eerst echt kijken..

En?

20 maart 2025 14:16

Het was een waar feest, auto was mooi maar ik was niet gelijk verkocht. Aangezien ik nog weinig referentie had en heb, besloten om er eens rustig over te denken. Dat heb ik daar ook laten weten en gezegd dat ik er maandag op terugkwam. Toen kwam het bericht dat zaterdag na mij iemand hem gekocht had.
Al met al een goede ervaring, maar blijkbaar nog niet mijn auto :) Ben nu rustig aan het verder zoeken!
Overigens kwam Robert op mij over als een no nonsens eerlijke man, hij zei gewoon hoe het was, daar hou ik wel van.

20 maart 2025 17:28

Heel verstandig om niet bij de eerste de beste auto meteen overstag te gaan, ook al is het liefde op het eerste gezicht.
Suc6 met je zoektocht en houd ons op de hoogte.

21 maart 2025 15:14

Leuk om hier over je zoektocht te lezen en nog mooier dat je Zeeland een stuk mooier wil maken door een Porsche te kopen, altijd een goede keus!

Heel veel succes met je verdere zoektocht en wellicht zie ik je hier in de buurt eens rijden! :drive:
Plaats een reactie