Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

Re: Zoektocht occasion....

04 apr 2025 11:56

Bij die eerste horen de gele koplampen, dus die zijn of aangepakt (je kan het gele eraf schuren) of vervangen. Deze heeft ook geen airco. Kan niet zien of deze ook stoelverwarming heeft, maar dat is wel in de optiecodes te vinden. Verder zijn de dingen die zijn aangepakt wel kostbaar, dus dat is een voordeel.

Tweede lastig te beoordelen met die foto's (filter en alleen een paar close-ups).

04 apr 2025 13:10

Offtopic: Als je echt je geduld wil testen, moet je bij die eerste (autobedrijf Wolf) eens op een foto klikken voor een vergroting en dan doorklikken naar de volgende. Allemachtig wat traag. Als je snel van geïnteresseerde klanten af wil, moet je zoiets aanbieden... /rant

Als het niet te ver uit de buurt is: ga kijken. Of bel of ze meer fatsoenljke foto's en een optielijst willen sturen .
Op 't eerste gezicht is de eerste interessant vanwege de lagere km-stand en al het recente onderhoud, maar dus wel even stilgestaan en verkoop in consignatie, dus waarschijnlijk 0 garantie.
Tweede is echt niet te beoordelen vanwege de waardeloze foto's en ook geen beschrijving.

Het verbaast mij regelmatig hoe slecht verkopers zijn in verkopen... Hoe veel tijd en moeiste kost het nou om
- een auto van binnen en buiten te wassen?
- veel en goede foto's te maken?
- een omschrijving te maken met de staat van de auto en hoe deze is onderhouden?

04 apr 2025 13:57

+1 (en overigens al info opgevraagd).
Je wil niet weten niet hoe vaak ik al teleurgesteld weer weg ben gereden.
En idd is dit niet in de buurt. Ik wil best een eind rijden, maar dan moet het plaatje wel kloppen, en een duidelijk verhaal.

Overigens, als ik vraag naar schadehistorie, volgt er meestal al helemaal geen antwoord :wink:
Schade is niet erg, als die maar gedocumenteerd is, en niet wat er meestal gebeurt, verzwijgen.

04 apr 2025 14:14

Dat snap ik ook niet. Als je iets wil verkopen dan zorg je toch dat dit optimaal wordt gepresenteerd? Helemaal bij liefhebberautos.

04 apr 2025 16:51

Klopt.

Hoe bedoel je, AI volgt je, krijg ik dit voor mijn neus.... :mrgreen:
https://rennlist.com/how-tos/slideshows ... n=content#

18 apr 2025 21:32

Geslaagd! :cheers:
Analoger dan dit lukt al bijna niet meer, dus ik ben erg content.

Afbeelding

AKK kwam wel het één en ander uit, maar motorisch en aandrijving waren perfect.
De weg naar perfectie kan beginnen, er zijn best wat (kostbare) verbeterpunten, maar vooral genieten.
Chapeau voor de jongens bij het toch wel jonge bedrijf Magalimoto. Alles netjes en correct afgehandeld.
Er staat overigens naast wat andere fraaie Porsche's en nog wat leuk spul, tevens een fraaie witte 944 Turbo, ooit van Ted de Braak geweest (wie kent hem (hier) niet :mrgreen:)
Ze hebben hart voor auto's, en wat ze hebben staan heeft meestal een leuke historie.
Afbeelding

19 apr 2025 0:12

Gefeliciteerd :thumleft:

Die witte 944 Turbo van Ted de Braak kan ik mij nog goed herinneren. Heb er nog mee gereden toen deze een half jaar oud was. Stond toen te koop voor fl.125.000,-
Wanneer ik het mij goed kan herinneren, had deze een kenteken beginnend met NS, een witte met een rood interieur (met Porsche tekst).

19 apr 2025 7:49

steef schreef:Geslaagd! :cheers:

Gefeliciteerd :ba:

Veel leuke en veilige kilometers gewenst :!:

19 apr 2025 8:36

Gefeliciteerd man!

19 apr 2025 11:47

Mooie kleur! Staat hem goed. Heel veel plezier ermee!

19 apr 2025 12:07

Leuke wagen, veel plezier met je nieuwe aanwinst gewenst.

19 apr 2025 16:55

Gefeliciteerd en veel veilige km’s :cheers:

19 apr 2025 17:58

Dank allen! Ik sta versteld hoe leuk dit rijdt.
Heeft iemand toevallig nog een bevestigingsset (spinlocks) voor een hardtop over?
Plaats een reactie