Ik ben mij aan het oriënteren op sportstoelen voor mijn 993 4S. Zijn er wellicht forumleden die de Recaro Sportster CS in hun Porsche en misschien wel in een 993 hebben gemonteerd? Hoe bevalt deze? Heb je gekozen voor kunstleer, suède of leer?
Mocht iemand een alternatief hebben, dan hoor ik dat ook graag.
Ik had zelf de harde schaal stoelen die als optie in de 993 4S geleverd werden in mijn 4S ... daar kan geen (andere) sportstoel tegen op, behalve qua prijs dan
Heb zelf de Recaro Polepositions erin staan, bevallen me super. Met ruitjes als middenbaan, harde schaal achter en kunstlederen basis.
_________________________________________ IF IT ROLLS, THEN RACE IT!
24 apr 2025 21:29
Heran
993 4S, VTX1800N Twente
Re: Sportstoelen voor 993 4S
Olaf schreef:
Ik had zelf de harde schaal stoelen die als optie in de 993 4S geleverd werden in mijn 4S ... daar kan geen (andere) sportstoel tegen op, behalve qua prijs dan
Aanbod van de harde schaal is zeer gering. Daarnaast zijn zoals je aangeeft de prijzen abominabel
GhostRider schreef:
Heb zelf de Recaro Polepositions erin staan, bevallen me super. Met ruitjes als middenbaan, harde schaal achter en kunstlederen basis.
De Pole Position is een vaste kuip. Wordt het achterin stappen lastig
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum