Alle technische kwesties die betrekking hebben op de motor kun je hier posten.
06 mei 2025 20:21
Hey,
Weet iemand waar juist de nummers staan voor te checken of het matching nummers zijn? Betreft porsche 964
Alsook kan je hier nog een attest voor aan vragen?
Bedankt
06 mei 2025 20:32
Hoi Jack699,
Chassis-, motor- en versnellingsbaknummer doorgeven aan
info@porsche.nl om deze matching check uit te voeren. Indien alles matching is kun je eventueel voor €149 een geboortecerificaat aanvragen.
07 mei 2025 6:01
In het motornummer zit het bouwjaar verwerkt.
Je kan daarmee zelf checken of de motor van het jaar is dat de 964 gebouwd is (modeljaar).
Klopt dat, dan kan je evt. alsnog dat geboorte certificaat aanvragen. Klopt het niet, dan is dat niet de moeite
07 mei 2025 7:48
mhjjvh schreef:Hoi Jack699,
Chassis-, motor- en versnellingsbaknummer doorgeven aan
info@porsche.nl om deze matching check uit te voeren. Indien alles matching is kun je eventueel voor €149 een geboortecerificaat aanvragen.
En voor belgie zal dit via porsche belgie moeten veronderstel ik?
07 mei 2025 9:41
Niet perse …
07 mei 2025 10:28
Staan in de gekende boeken niet de bouwjaren en bijbehroende nummers van motoren en bak vermeldt?
Als je het auto specifiek wil weten, en bewijs wil hebben, kun je een geboorte certificaat aanvragen.
08 mei 2025 18:57
Nine-6-four schreef:Staan in de gekende boeken niet de bouwjaren en bijbehroende nummers van motoren en bak vermeldt?
Als je het auto specifiek wil weten, en bewijs wil hebben, kun je een geboorte certificaat aanvragen.
Ik heb weinig tot geen papieren bij de wagen ..
maar de blok en versnellingsbak is uit de wagen met revisie
Daarmee dat ik het wou nakijken
09 mei 2025 7:51
Met gekende boeken bedoel ik een boek als Porsche Carrera 911 (type 964, Technical Data Without Guesswork). Aan de hand van het chassisnummer kun je dan eea nazoeken.
09 mei 2025 8:34
Ik zou het eerst even bij porsche opvragen, en dan kan je altijd nog een geboortecertificaat kopen als hij netjes matching is.