Alles wat de beheerder op wil merken en wat je zelf kwijt wilt over deze site.
Plaats een reactie

Re: Porscheforum hiërarchie?

09 dec 2023 14:16

Gisteren zou ik hebben geantwoord "ik ben niet zo kieskeurig" (ivm paarse vrijdag :mrgreen: )

20 aug 2025 17:05

Johann schreef:We hebben besloten vanaf nu maar een maagd aan te bieden bij het behalen van de Super Junkie status. Het zijn dure tijden :twisted:

Nog 100 te gaan :ba:

20 aug 2025 17:57

NordRack2 schreef:nog 64 berichten voordat ik van Porschepatser eindelijk die spuit in mijn arm mag zetten.

Hey! Ik zie dat ik gepromoveerd ben naar junkie! :idea: :lol:
Maar ik zet geen spuit in mijn arm. Wel in mijn kaak die ik dagelijks moet uitspuiten omdat een verstandskies is verwijderd. Met die kies is ook het laatste restje verstand verwijderd :shock: :? :pale:

20 aug 2025 20:39

NordRack2 schreef:nog 64 berichten voordat ik van Porschepatser eindelijk die spuit in mijn arm mag zetten.
Hey! Ik zie dat ik gepromoveerd ben naar junkie! :idea: :lol:
Maar ik zet geen spuit in mijn arm. Wel in mijn kaak die ik dagelijks moet uitspuiten omdat een verstandskies is verwijderd. Met die kies is ook het laatste restje verstand verwijderd :shock: :? :pale:

Ik bied 10K voor je 3.2 :wink:

OT, veel beterschap, het is geen pretje; ik heb er destijds 2 moeten laten uithalen auw auw - en al helemaal niet omdat ik met de moto terug naar huis moest rijden - die kaakchirurg keek al raar toen ik daar met een helm om de arm binnenkwam :oops:

21 aug 2025 14:21

Twee stuks nog wel! Tja er is altijd baas boven baas ;)
Mijn kies "lag" horizontaal in de kaak met het bijtvlak tegen de buurkies. Die ging er dus niet zomaar uit. Ik moet eerlijk zeggen dat ik de wanhoop nabij was en ik lag te razelen in de stoel :pale:
Maar de aanhouder wint; hulde voor de chirurg en het team :thumleft:
Ik was trouwens op de wielrenner :drive:
Plaats een reactie