Heb je iets nodig voor je Porsche? Laat het hier weten.
12 okt 2025 16:48
Hoi,
Op de lenzen van de koplampen zitten bruin gele vlekken. Er heeft ooit een xenon set in gezeten denk ik want er zitten gaten in de kappen achter de dimlichten.
Nou zou ik er graag 2 goeie koplampen inzetten, iemand een idee waar deze te koop zijn.
Of heeft iemand een set liggen?
Litronic lijkt mij ook mooi maar denk dat deze onvindbaar en onbetaalbaar zijn.
Hoor het graag.
12 okt 2025 19:20
996 koplampen zijn toch identiek

DSP Parts in Kampen kan je wellicht aan een nette gebruikte set helpen
16 okt 2025 15:43
Ik heb op de 996 een retrofit set gemonteerd. De reflectoren en lenzen waren na ruim 20 jaar behoorlijk versleten. Iets om in overweging te nemen als je een stel vervangende lampen koopt die gebruikt zijn. Het verschil na montage was gigantisch! Veel meer dan ik verwacht had. De oude reflectoren waren op het 1e gezicht best oké en ook de lenzen waren slechts een beetje dof……
Op de 996.2 litroninc kan je alles weer terug ombouwen naar origineel, dus bij mij was het “baat het niet dan schaad het niet”.
16 okt 2025 18:40
Harm Legaay gesproken en geadviseerd de koplampen nooit weg te doen, worden collectorsitems
16 okt 2025 19:25
sunnyfunny schreef:Ik heb op de 996 een retrofit set gemonteerd. De reflectoren en lenzen waren na ruim 20 jaar behoorlijk versleten. Iets om in overweging te nemen als je een stel vervangende lampen koopt die gebruikt zijn. Het verschil na montage was gigantisch! Veel meer dan ik verwacht had. De oude reflectoren waren op het 1e gezicht best oké en ook de lenzen waren slechts een beetje dof……
Op de 996.2 litroninc kan je alles weer terug ombouwen naar origineel, dus bij mij was het “baat het niet dan schaad het niet”.
Waar koop je zo’n retro fit set? En is dit makkelijk te monteren?