Vertel hier over jezelf.
Plaats een reactie

nieuw forumlid

21 okt 2025 16:48

Goedemiddag, nieuw op dit forum en daarom wil ik mij even voorstellen: Martin, Regio Rotterdam en een half jaar geleden een 993 cabrio autom. uit 1995 aangeschaft. Hiervoor een 993 uit 1994 handgeschakeld gehad, maar toch ietwat spijt dat ik die weer heb verkocht! Ben geen hele actieve forum bezoeker, maar ongetwijfeld staan er heel veel tips en trucs voor van alles.

Re: nieuw forumlid

21 okt 2025 17:23

Welkom Martin :!:

... de Porscheforummers zijn altijd wel blij met plaatjes :idea: :wink:

21 okt 2025 17:57

De foto's staan bij mijn prive album. Hoe kan ik ze dan bijvoorbeeld aan dit topic toevoegen?

21 okt 2025 18:16

Welkom. Als je even de zoekfunctie op het forum gebruikt, dan vind je genoeg uitleg hoe je foto's kunt plaatsen. In het kort zijn er 2 manieren foto's te plaatsen:

1. Je plaatst foto's in "Jouw eigen album" hier op het forum (Maximum bestands grootte (bytes):10000000 Maximum image breedte/hoogte (pixel): 4096). Iedere foto krijgt een uniek 5 cijferig nummer (getal achter het hekje #). Dit nummer plaats je tussen album-tags (gebruik daarvoor de album-knop in de balk). Dat ziet er dan zo uit:
Code:
[album]12345[/album] [album]78910[/album]

2. Je plaatst foto's op een openbare site zoals imgbb. Iedere foto heeft een unieke url (het adres vanaf https.... t/m ...jpg). Dit adres plaats je per foto tussen IMG-tags (gebruik daarvoor de IMG-knop in de balk). Dat ziet er dan zo uit:
Code:
[img]https://www.website.nl/fotos/foto01.jpg[/img] [img]https://www.website.nl/fotos/foto02.jpg[/img]

Let bij het plaatsen van foto's erop dat je achter elkaar zet met hooguit een spatie ertussen en niet iedere foto op een nieuwe regel. We houden hier niet van lange berichten waarbij je veel moet scrollen :wink: Succes!

21 okt 2025 18:44

Welkom en we zien de plaatjes dan wel komen. Heb je nu nog steeds spijt van de verkoop van je vorige 993 (handbak), of is dat goed gemaakt met de aanschaf van deze 993 cabrio (automaat)?

21 okt 2025 19:45

84499844988449784496

Tadaaaa...het is gelukt, bedankt voor de uitleg, ben niet zo'n held met de PC.

21 okt 2025 19:53

@Stiruam: de handbak was origineel Nederlands, maar met 240.000km op de klok NAP. Ik had/heb meerdere auto's in de garage staan en ik had ruimte tekort. Er moest er 1 uit ivm aanschaf andere auto.
Inmiddels weer wat meer ruimte en de 993 blijft voor mij een speciale auto. Toen ik deze 993 zag, was ik weer verkocht ( en de auto dus ook...aan mij ). Plaatje van een auto, van binnen en buiten. Op naar het voorjaar!!

21 okt 2025 20:56

Welkom! En wat een plaatje deze 993...ik blijf een grote zwak hebben voor de 993 cabrio (dat subtiele spoilertje...); geniet ervan

22 okt 2025 9:35

Martin993cabrio schreef:@Stiruam: de handbak was origineel Nederlands, maar met 240.000km op de klok NAP. Ik had/heb meerdere auto's in de garage staan en ik had ruimte tekort. Er moest er 1 uit ivm aanschaf andere auto.
Inmiddels weer wat meer ruimte en de 993 blijft voor mij een speciale auto. Toen ik deze 993 zag, was ik weer verkocht ( en de auto dus ook...aan mij ). Plaatje van een auto, van binnen en buiten. Op naar het voorjaar!!

Helemaal duidelijk! Klinkt logisch en ziet er inderdaad goed uit. Mooie kleur!
Plaats een reactie