Verkoop hier je Porsche onderdelen, interieur of benodigdheden.
Plaats een reactie

Porsche bladen - op te halen

25 nov 2025 17:26

Zag dat ik niet de enige was die aan het opruimen is. :mrgreen:

Ik ben jaren lang geabonneerd geweest op 911 & Porsche world en Total 911. En dat heeft zich vertaald in een kast (of in ieder geval de hele onderste plank) die vol staat met mappen en dozen vol Porsche bladen. Waarmee ik zelf niks meer doe of verwacht te doen.

Anders doe ik ze voor de feestdagen weg. Maar hoop dat ik er iemand hier blij mee kan maken voor die tijd. Ik heb er in ieder geval heel veel leesplezier aan gehad. Het waren in mijn beleving ook de beste Porsche bladen én de leukste periode qua Porsche’s.

Even hoog over, het zijn de complete jaargangen van 911 & Porsche world van ongeveer 2002 t/m 2012 en van voor 2002 diverse losse oude uitgaven. En van Total 911 de uitgaven t/m issue 225 (ongeveer/2021).

Het zijn in totaal 4 dozen (37cmx32cmx30cm) en 3 (ingebonden mappen) met bladen.

Ik hoef er niks voor te hebben maar voorwaarde is wel dat als iemand interesse heeft hij/zij de gehele collectie meeneemt. Geen uitzoek werk. Ik hoor het wel via pb dan graag.

:thumleft:

Re: Porsche bladen - op te halen

25 nov 2025 22:46

Ik heb je een PB gestuurd

Re: Porsche bladen - op te halen

26 nov 2025 0:03

Het is te laat nu, maar dat was toch iets leuk voor een PF veiling voor de server upgrade, al was het maar voor een symbolisch bedrag.
Olaf zijn thermometer staat nog altijd veel te laag folks.
Plaats een reactie