01 dec 2025 11:53
01 dec 2025 16:15
01 dec 2025 17:22
01 dec 2025 17:35
01 dec 2025 18:24
01 dec 2025 19:17

01 dec 2025 23:05
Enige (smachtende) wens is dat de forum stijl : "subice" behouden blijft, ik weet dat ik tot de 0,1% (?) van de gebruikers behoor die die weergave gebruiken, maar ik houd niet van donkerblauw met oranje letters. Ik wil graag een "rustige" paginaweergave. Subice of een andere "rustige" paginaweergave zou zeer gewenst zijn.
Subice rules
02 dec 2025 7:09
2.2VTEC schreef:
- Welke functies gebruiken jullie het meest en welke mogen absoluut niet verdwijnen?
Gewoon, Nieuwe Berichten en nu en dan de zoekfunctie- Hoe ervaren jullie het plaatsen van berichten, citeren en het toevoegen van foto’s op dit moment?
Wat werkt goed, wat werkt minder, en waarom?
Berichten en quoten prima, foto's is een gesukkel.- De bedoeling is om de huidige look en feel zo veel mogelijk te behouden. Zijn er onderdelen van de vormgeving die jullie graag exact zo willen houden – of juist willen veranderen?
Graag met een korte toelichting waarom deze onderdelen voor jullie belangrijk zijn.
-- Hoe ervaren jullie het forum op mobiel?
Wat werkt goed en wat werkt minder?
Als "mobiel" ook een iPad is prima, op mijn iPhone gebruik ik het PF eigenlijk nooit.- We behouden alle bestaande afbeeldingslinks, zodat er niets breekt. Het huidige albumsysteem willen we echter laten vervallen.
Zijn er specifieke albums, projecten of foto-overzichten waarvan jullie vinden dat ze wél behouden moeten blijven? Graag met een toelichting waarom deze belangrijk zijn.
Da's jammer - gebruikersalbums zijn vaak leuk omdat ze langlanglang terug kunnen gaan- Zijn er wensen of zorgen rondom privacy, inloggen of spam-beveiliging?
Willen jullie bijvoorbeeld een Captcha of juist Multi-factor authentication? Graag met een korte toelichting waarom jullie hiervoor of hiertegen zijn.
Maak het niet te gecompliceerd... persoonlijk haak ik snel af bij Multi Factor Authentification- Hoe vaak willen jullie updates over de voortgang van de upgrade ontvangen?
Bijvoorbeeld alleen bij belangrijke mijlpalen, periodiek, of vaker. Graag met een korte toelichting waarom dit jullie voorkeur heeft.
Milestones volstaat- Zijn er functies of verbeteringen die jullie in de toekomst graag zouden zien?
-
Veel succes met de upgrade de komende tijd
02 dec 2025 18:45
02 dec 2025 20:51