Re: 986 project (doel: V8)
Afgelopen week heb ik gewerkt aan een bracket om de volvo stuurbekrachtigingspomp in de frunk te monteren. Het moet allemaal een beetje netjes aan de kant zodat het reservewiel er nog in past en ik nog wat mee kan nemen. Dit is het geworden:

Daarna voorzichtig nog wat gesneden in de bekleding zodat de slangen er ook naar toe konden. Deze gaan nu door het grote gat waar in de RHD auto's de remmen zijn gemonteerd (rembekrachtiging). De bestaande rubberen dop heb ik aangepast zodat de slangen er door kunnen, maar nog wel beschermd zijn tegen de scherpe plaatstaal rand. Nog een paar uur werk in het aansluiten van de retour slang (even op maat maken met adaptertjes er tussen, klemmetjes er op etc.), alles vast zetten, vullen en proef draaien met een tijdelijke bedrading.
De +12V ga ik of het interieur in leiden naar de hoofdzekeringen (er is er eentje vrij) of ik zoek een hoofdzekeringkast voor op de accu. In het laatste geval het liefst eentje die aan de zijkant van de accu kan komen en vervangbare zekeringen heeft. Hoe hebben de nieuwere Porsches dit zitten?