Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

12 dec 2005 20:20

@ Dabi, wel eerst even schokdempers monteren :lol:

12 dec 2005 20:38

Hahhaa, ja, ziet er schattig uit, zo'n 5-serie op zijn kant :cheesy:

Ik regel voor volgende keer maar een witte 951 denk :cheesy: (WAUW! WAUW! WAAAAAAAAAUUUUUUUUWWWWWWWWWWWWW! En het GELUID!)...

Met de SC was het redelijk te doen, alleen de grens tussen "Whohoooooooooooo" en "Oh oooooooooooooohhhhhhh" is wel heel krap .. (maar niet minder lol daardoor!)...

En wat was ie VIES inderdaad... :cry:

Driften

12 dec 2005 21:57

:D Hoe vaker je het doet des te beter je wordt. Ik mocht tenslotte al naar het gevorderde groepje :wink: . Als er weer in feb een meeting is zal ik er weer zijn.

13 dec 2005 0:04

Ik heb nog steeds geen foto's gezien, dus probeer ik er maar een paar te platsen. Niet de mooiste, want ze zijn gemaakt met me telefoon.
Heb ook nog 4 filmpjes.

Voor de geintreseerde me maatje heeft foto's en filmpje gemaakt met zijn digitale camera.

Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Afbeelding Afbeelding
De 951 vond ik qua drifts en geluid echt een topper.

13 dec 2005 0:28

Jaco schreef:... en zag dat zelfs mn plafond, voorruit en achterruit van binnen onder de modder zaten. Volgende keer mn Permagrin maar achter gesloten glas laten zien......... :lol: :lol:

Anne 2.7 schreef:O ja, bij het wassen van de auto ontdekte ik op de achterruit ook allemaal viezigheid, aan de binnenkant . Dat komt er van wanneer je met de raampjes open rijdt.

http://www.porscheforum.nl/viewtopic.ph ... c&start=83

I told you so ....

13 dec 2005 1:53

porsche964C4 schreef:Ik heb nog steeds geen foto's gezien, dus probeer ik er maar een paar te platsen. Niet de mooiste, want ze zijn gemaakt met me telefoon.
Heb ook nog 4 filmpjes.

Afbeelding

Hier is er 1 van mij. :D

De Joyman.

13 dec 2005 11:10

porsche964C4 schreef:Heb ook nog 4 filmpjes.
Voor de geintreseerde me maatje heeft foto's en filmpje gemaakt met zijn digitale camera.

Jazeker, mail ze me maar ;).... (zorg ik wel dat ze online komen ergens)...

Enne, die 951 was qua drifts natuurlijk niet alleen de auto, maar ook de bestuurder... :cheesy:

btw. jij was het dus, had je een paaltje geschampt ofzo aan de rechtervoorkant? (voordat je ging!)

13 dec 2005 14:05

porsche964C4 schreef:[/url] Afbeelding

Lekker smerig............ :wink:

En Anne, dat had ik eerder moeten lezen... achteraf ja...... :)

13 dec 2005 15:16

De gevolgen van een dagje driften:
Afbeelding Afbeelding
Afbeelding Afbeelding
Plaats een reactie