Deel hier je (links naar) streams, plaatjes, bestanden, games of andere interessante media.
22 maart 2026 23:40
Dat gevecht tussen der Franz en Haase was geweldig…dit is pure autosport en zouden de FIA en FOM een voorbeeld aan moeten nemen
29 maart 2026 7:54
Eerste crash a.g.v. die batterij grap?
29 maart 2026 8:04
Zeker weten, wat een gedrocht.
29 maart 2026 9:22
Op de Franstalige zender waar ik naar keek spraken ze van een impact van 50G
Dat je er dan met een gekneusde knie vanaf komt is een half mirakel, die onboard beelden waren heftig.
29 maart 2026 9:53
50G inderdaad, bij een zijwaartse impact is er weinig kreukelzone.
Het Nederlandse commentaar was weer erg slecht. Die twee jongens van Viaplay weten nog steeds niet we de gele camera heeft en kunnen dus de twee auto's van één team niet uit elkaar houden. Verder was ik blij om te zien dat de Mercedessen alleen dominant zijn als ze voorop rijden, waardoor Ferrari en McLaren dus toch soort van meedoen. In ieder geval op een baan als Suzuka waar inhalen moeilijker is. Ik ben benieuwd of er de komende weken nog ontwikkelingsstappen gezet gaan worden.
29 maart 2026 9:56
Helaas heb ik weer niet echt kunnen genieten. Wat een façade is het geworden.
Ik ben ook wel benieuwd wat men gaat doen. Als Russel niet aan de kant was gegaan, had Leclerc het ook een stuk moeilijker gehad.
Mbt het commentaar van ViaPlay. Kijkt iemand naar het kindercommentaar, misschien is dat wel beter. Het wordt echt met race slechter. Ik denk dat ik wel 150x gehoord hebt dat het lastig inhalen is op Suzuka.
29 maart 2026 12:18
Benieuwd hoe lang er nog F1 racen gedaan worden. Dit heeft niets met racen te maken. Of zoals Alonso zegt: zelfs onze chefkok kan nu een F1 auto rijden. Batterij laden in de bochten en vol gas op de rechte stukken.
29 maart 2026 12:55
Gelukkig nu een maand geen races en de FIA zal die tijd hopelijk gebruiken om de reglementen in samenspraak met de teams en rijders aan te passen. De horrorcrash van Bearman zal er zeker bij helpen de FIA wakker te schudden.
29 maart 2026 14:39
MY00 schreef:Mbt het commentaar van ViaPlay. Kijkt iemand naar het kindercommentaar, misschien is dat wel beter. Het wordt echt met race slechter. Ik denk dat ik wel 150x gehoord hebt dat het lastig inhalen is op Suzuka.
Ik kan je aanraden om naar F1tv over te gaan, en dan kun je kiezen tussen NL of EN talig commentaar, ik kies altijd Engelstalig en dat is prima
29 maart 2026 16:34
.
kvinut qua entertainment waarde wel gaaf om te zien hoe ze elkaar be racen
vooral toen Russel dacht ik heb hem (leclerc)

werdtie buitenom om zn oren gereden
.
29 maart 2026 17:41
MarcoB schreef:Dit heeft niets met racen te maken. Of zoals Alonso zegt: zelfs onze chefkok kan nu een F1 auto rijden. Batterij laden in de bochten en vol gas op de rechte stukken.
Dat is een leuk idee, de rijders en de chef-koks van elk team wisselen eens van job gedurende een raceweekend. Zal minder saai zijn dan dat jojo racen van nu wellicht.
29 maart 2026 20:16
Ik voorzie, zoals ik al eerder memoreerde, dat als de reglementen niet rigoreus wijzigen, Max na dit seizoen pleite is.
Gelukkig krijgt hij wel steeds meer medestanders, F1 nu is lachertje en heeft niets meer met racen te maken....