Goed bezig, en allemaal hele bekende verbeteringen. Ik had het niet anders gedaan
_________________________________________ RoadtripTribes - Uniting Roadtrip lovers, one adventure at a time!
21 mei 2026 19:12
mvv
roosendaal
Re: Project(je) 964 Speedster
Verder met de puntjes op de i zetten
als er dan toch roest aan je 964 moet zitten dan maar op dit afdekplaatje voor de plus-kabels vanaf de accu; op de achtergrond al de gemonteerde vervanger
Heeft het zin om je reservewiel te poetsen? Waarschijnlijk niet maar als het dan eenmaal voor je ligt....
Wordt haast zonde om de bekleding straks weer te monteren
11 jun 2026 12:50
mvv
roosendaal
Ik moet eerlijk toegeven, de energie om dit soort zaken te doen heb ik vaak alleen in de periode vlak na de aanschaf. Stoelen eruit, die stukken blik waarop e.e.a. gemonteerd wordt eruit en 33 jaar aan blaadjes (cabrio), roerstaafjes, parkeertickets, muntjes en stof verwijderd. Het blik is schoon, maar die oxidatie hoort erbij. Verder alles in orde geen oude aftakkingen voor aftermarket alarm, etc.
Oh ja, de contrastekkers zitten best goed vast op die blikken montageplaat. te veel kracht en je klus wordt omvangrijker. Ik heb ze met enig geduld in de juiste volgorde weer in de stekker terug kunnen krijgen:
11 jun 2026 13:03
mvv
roosendaal
Tussentijds nog een achtervleugel gevonden als wanddeco in een kleur die ik nog niet had
11 jun 2026 13:05
mvv
roosendaal
Details die tegen zitten frustreren soms. Geen centrale vergrendeling dus op het middenconsole zit een afdekplaatje ipv schakelaar. Daar heeft iemand in de afgelopen 33 jaar dan wel een gat in geboord voor een ledje (niet meer functioneel). Dan zou je zeggen even snel een vers afdekplaatje bestellen. Er staat een 964 onderdeelnummer op (verder niet leesbaar ivm dat voor het ledje geboorde gat). Met google kom je vooral uit op een 944 nummer als vervanging, maar helaas is de vorm anders. Dus hier moet ik mijn hoofd nog even verder over breken
De speakers met max 35mm inbouwdiepte gevonden; vergde wat aanpassingen aan de voetjes om de oorspronkelijke montagering te kunnen gebruiken, maar is gelukt. De speakers waren wat hoger maar het originele rooster past prima. Geluid is niet super (4 kleine speakers) maar voldoet prima.
11 jun 2026 13:12
mvv
roosendaal
Qua interieur begint het in elk geval weer richting showroom-waardig te gaan:
Mis ik nu de spoiler control module onder de bijrijdersstoel??
_________________________________________ Bijdrage is geschreven op persoonlijke titel en vertegenwoordigt niet de visie van uw belastingadviseur in Den Haag
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum