Die had ik gezien, gaaf setje! Ik twijfel alleen of deze niet te breed gaan zijn, en ik zou niets aan de banden hebben waardoor de set te prijzig gaat uitvallen voor mij vrees ik…
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum