Alle overige technische vragen of opmerkingen kun je hier plaatsen.
12 jun 2026 13:54
Nu ik klaar ben met het polijsten van de buitenkant ben ik nu aanbeland
bij de binnenkant. Ik zie op het linker deurpanel iets zitten wat ik niet kan
thuisbrengen. rechts zit het niet. Iemand enig idee?
[img]85154[/img] [img]85155[/img]
12 jun 2026 14:19
Gebruik album-tags ipv img-tags voor afbeeldingen uit je privé-album
12 jun 2026 14:41
En volgens mij is dat een klein led-lichtje dat op je contactslot schijnt, zodat je ook in het donker je sleutel in het juiste gat steekt
13 jun 2026 12:31
En wanneer zou dat dan moeten gaan branden? In het instructieboekje
wordt er met geen woord over gerept. Ook niet i.c.m. de lichtschakelaar.
13 jun 2026 12:48
Volgens mij samen met de interieurverlichting
13 jun 2026 14:47
Niet dus... geen streepje licht.
14 jun 2026 0:01
Misschien ledje stuk of stekkertje achter het paneel los.
15 jun 2026 10:51
Doug Demuro laat het lampje zien in zijn video over de 996 Turbo. Vanaf 09:36
https://youtu.be/2OFuYRe1NLQ?si=w3uL_0Wdj5DL8ZCh&t=575
15 jun 2026 15:17
Even gekeken en inderdaad, een ledje, Maar ik kon geen prik meten op de bedrading.
Misschien iets los achter het deurpaneel. Niet zo heel belangrijk, ik rij alleen overdag
met mooi weer....
Maar bedankt voor het meedenken.
15 jun 2026 16:40
Hellraiser schreef:Volgens mij samen met de interieurverlichting
Volgens mij juist niet. Het is onderdeel van de ambient lights die je interieur subtiel verlichten in het donker. Ik denk dat ze juist branden als het donker is en je externe verlichting dus aan is. Althans zo werken de ambient lights in mijn 981 ook, die branden ook als de interieurverlichting uit is.
19 jun 2026 14:40
Dan had er toch ook ééntje moeten zitten aan de pasagierskant?
19 jun 2026 16:11
Zal straks eens kijken bij de GT2 als ik eraan denk.
19 jun 2026 22:23
Doet bij mij ook niets en heb vanalles geprobeerd.
Vergrendelen/ontgrendelen, interieurverlichtig en
lampen aan/uit..
Zal er eens een schema moeten bijhalen.
22 jun 2026 9:52
Rdejongh schreef:Dan had er toch ook ééntje moeten zitten aan de pasagierskant?
Daar zit toch geen contactsleutel? Dit lampje schijnt precies daarop als ik het goed heb.
25 jun 2026 11:32
Ik bedoelde dit als onderdeel van de ambient lights, dan zou het aan beide kanten moeten zitten.
25 jun 2026 12:30
Ik vermoed dat je zonder ambilight géén lampje in de deur hebt, en mét ambilight één lampje in de bestuurdersdeur.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.