Als je je Porsche wilt verkopen, laat het hier dan weten. Lees wel eerst de spelregels in het TKA gedeelte!
29 jul 2026 12:01
In 2016 volledig gespoten in de UK voor 6000 pond. Waarom en waarom zo goedkoop? Airco moet bijgevuld worden is meestal synoniem voor er is iets duurs stuk aan de airco. 25k is wellicht het topje van de ijsberg, maar wie weet.
29 jul 2026 12:59
Prijs is €29.950,- voor personen binnen de EU, verder zou mij de overgespoten lak niks uitmaken als het goed is gedaan (en dat zie je snel genoeg). Ik vind het een interessante 911 voor wie in de markt is voor een 996 coupé; mooie kleur, prima km stand, C2, handgeschakeld, sper, geschiedenis bekend.
29 jul 2026 19:58
Steenslag kan goed de reden zijn geweest voor het overspuiten. Bij mijn 996 is de neus om die reden ook gespoten bij een lagere kmstand.
Als het gewoon een kwestie van opschuren en spuiten is, vind ik 6k geen gekke prijs.
Verder een leuke auto tegen een leuke (maar m.i. Niet extreem lage) prijs. LN ims lager is wel echt top.
29 jul 2026 20:41
dirty gertie schreef: Airco moet bijgevuld worden ...
Dan begrijp je toch niet, dat de verkoper dat niet even laat doen. Zal geen € 100,- kosten ... mits de airco goed is
30 jul 2026 14:01
Ontzettend leuke en betaalbare 996
05 aug 2026 10:00
bladerunner schreef:Ik weet niet of ik het hier mag plaatsen, anders verwijder maar, maar een vriend verkoopt zijn Porsche 993 4S via de veilingsite van Porsche Classic Center Gelderland, namelijk The Collectables. Porsche is in perfecte staat zoals ook te lezen in de aanbieding, geschreven door het Porsche centrum.
https://thecollectables.nl/porsche-911-993-carrera-4s
Deze veiling is gisterenavond afgelopen.
Het hoogste bod is € 112.000,-
Is de auto daarmee verkocht
05 aug 2026 10:11
Olaf schreef:Deze veiling is gisterenavond afgelopen.
Het hoogste bod is € 112.000,-
Is de auto daarmee verkocht

Ik was ook wel benieuwd, bleef aardig tijdje steken op 77,5k eur. Ze hadden parallel ook advertenties op iets als autoscout staan met 144k EUR. In de tekst lees je dan dat het om een veiling gaat en dat het de verwachte opbrengst is (snap nog steeds niet dat autosites akkoord gaan met deze vorm van nepadvertenties)
112K lijkt me wat mager, de verkoper betaalt dan als ik het goed begrepen heb iets van 124K
maar onduidelijk of 'reserve met' was en er is altijd nog het spel dat het veilinghuis gaat bellen met de hoogste bieder en de verkoper om te kijken of er alsnog iets gelijmd kan worden.
Ik zou mijn 4S er niet voor weg doen in elk geval