Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

Re: Even geen Porsche (Bmw-adepten onder elkaar) #3

06 aug 2026 16:05

Aaaaah, zo zuur als je dit aantreft :bang: . Vandaag gaan winkelen met de roadster, op de meest verre plaats van de parking neergezet ook al was er plek zat, dan maar iets verder stappen. En ben ik tegelijk ook zeker dat ik kan instappen @lange portieren.

06 aug 2026 23:07

Waarborgfonds gaat m niet worden. En de enige camera in de straat die t goed had kunnen zien, stond helaas uit - tot verbazing van de eigenaar. Vandaag (te)veel tijd besteed aan vechten met de AI van de verzekeraar :bang:

Morgen maar even het huis uit, Amerikaanse vogelkers verwijderen uit het bos. Kreeg een strenge brief van de provincie. Maar dat is een ander verhaal...

06 aug 2026 23:09

Balen en herkenbaar! De vraag is natuurlijk wel of de veroorzaker het uberhaupt gemerkt heeft. Mensen doen tegenwoordig zoveel andere dingen in hun auto dan gewoon een beetje uit hun doppen kijken ... :bang:

06 aug 2026 23:37

Ooit ook bij mijn auto teruggekomen en schade aangetroffen. Het Waarborgfonds was toen, en is volgens mij nog steeds, compleet nutteloos.

Ik had uitgerekend wat een claim via mijn verzekering mij aan extra premie zou kosten. Dat kwam in mijn geval neer op ongeveer €10.000 (betaalde destijds iets van €420/maand).

Dus negen van de tien keer kun je de schade beter zelf betalen, hoe zuur dat ook is. Tenzij het schadebedrag boven die €10.000 uitkomt (in mijn geval, dan).
Plaats een reactie