Singer heeft gepartnerd met Louis Vuitton. Ik kan beide merken individueel zeker waarderen en respecteren (en niet betalen), maar hun liefdesbaby roept toch de vraag op: schaad overdaad?
Ziet eruit als weer een AI-creatie. Nou is LV toch al niet mijn merk (en van vrouwlief gelukkig ook niet), maar mijn mening (waar eenieder het volledig mee oneens mag zijn): een geval van overdaad schaadt
_________________________________________ Life is simple..Eat..Sleep..Drive a Porsche
12 aug 2026 23:03
Harry_sz
Vroeger : 2.4T, 3.2 en 996. Nu: BMW M2, Ferrari 308 GTB, Alfa Giulia en BMW 125i cabrio
Elst (Utr)
Re: Schaad overdaad? Louis Vuitton + Singer
Die classic is wel cool vind ik. Die turbo cab ver over the top.
Het is een verschrikking, ik kan mijn ogen niet geloven. Ik heb Singer altijd hoog zitten, maar dit is in mijn ogen bar en een flinke misstap.
_________________________________________ RoadtripTribes - Uniting Roadtrip lovers, one adventure at a time!
13 aug 2026 8:59
Cazzo Super Veloce
993 4S
According to Singer, the team from Louis Vuitton spent a year working to perfect the design of the speedometer, tachometer, and gauges. Vind Singers over het algemeen wel mooi, maar die marketingmachine
_________________________________________ GREEN IS GOOD
13 aug 2026 10:50
Neptukker
Twente
Wansmaak is ook smaak.
_________________________________________ Je krijgt later eerder spijt van de dingen die je NIET gedaan hebt dan van de dingen die je wel gedaan hebt
13 aug 2026 10:59
Airhead
1986 C1
Friesland
Haha, een nep Gemballa.
_________________________________________ Im Prinzip bist du bei dem Auto mit dem Denken schon zu langsam. [Walter Röhrl - über den 911 3.2]
13 aug 2026 20:38
Martin D
997.1 C4S
Bollenstreek
Inmiddels her en der al meer LV-creaties voorbij zien komen obv van 911/Singer, waaronder een met blauwe banden. Ieder z’n ding. Alhoewel ik met laatste tijd aan het rondneuzen ben voor een Luftie, laat ik al deze creaties over aan anderen
_________________________________________ Life is simple..Eat..Sleep..Drive a Porsche
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum