Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

Re: Even geen Porsche (Jaguar-adepten onder elkaar)

04 dec 2024 11:09

Zo moet het ongeveer gegaan zijn :

Instructie ChapGPT : “create a blend of a Chrysler Crossfire, Tesla Cybertruck and a Cadillac Ciel. Add Rolls Royce details to the front and a BMW sized grill to the rear. Add woke sauce. Add more woke. Give it a childish color”.

OK guys, deal done, let’s call it a day. :mrgreen:

04 dec 2024 11:35

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Ik moest echt hardop lachen. Denk dat je warm zit :wink:

27 aug 2026 13:55

Ik kan het hier bekennen, ik ben ah vreemd gaan, na vele 911's wil ik toch een keer Engels gaan.
Heb een 1985 XJS 3.6 manual gekocht, origineel af-fabriek naar TWR gestuurd. Mijn auto staat op cover NL Jaguar Magazine van april/95.
Ben benieuwd hoe dit avontuur gaat bevallen :wink:

27 aug 2026 20:08

Geweldig apparaat, boordevol karakter!

28 aug 2026 12:07

Een jaar of 5 geleden had ik een Jaguar XK8 uit '98, wat een fantastische wagen was dat zeg! Metallic groen met lichtbeige interieur, 4.0 V8 coupe, ik vond (en vind) het prachtige wagens, heerlijk comfortabel en komt prima van z'n plek als échte GT. Het opvolgermodel XK was minder mijn smaak maar de F type die daarna kwam vind ik dan wel weer erg fraai, als sedan-liefhebber zou ik me ook kunnen vinden in een late XJ of XE.
De XK8 had ik als daily driver en dat vond ik zonde in de winter en een grote coupe was ook niet bepaald praktisch bij ritjes naar bijvoorbeeld de bouwmarkt maar ik had er iedere km enorme lol mee en blijf zo af toe de advertenties nog in de gaten houden. Enorm veel auto voor een aantrekkelijke aanschafprijs.
Plaats een reactie