Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

13 dec 2005 15:43

Hij (zij) is in het echie heerlijk om te zien, maar als je snel kijkt is er zeker van achter niet veel anders dan de 996 turbo.

Zijkant de gaten met de "tralies" ervoor, en de voorkant behoorlijk strak.

Maar kleur doet ook veel bij zo'n ding, enne een soewarte is mooiiiiiiiii.

Van mij mogen ze er 1 op de oprit komen zetten hoor, zit ik enkel ff met het betalen.........................moet nog ff sparen.

13 dec 2005 17:13

Ik sluit me toch aan bij Marcel, maar ook wel bij John...

Die achterkant klopt gewoon niet, omdat de uitlaten IN de bumper zitten volgens mij.... Maar misschien dat het aan het zilveren ligt ;)...

Enne, de voorkant, alleen die mistlampen, ieks!....

13 dec 2005 17:24

John4S schreef:Hij (zij) is in het echie heerlijk om te zien, maar als je snel kijkt is er zeker van achter niet veel anders dan de 996 turbo.

Dat zegt hij enkel maar, om zichzelf al niet geiler te maken dan hij al is van de Turbo. :twisted: Ik heb ooit in Leipzig zijn tong eens terug in zijn mond moeten steken, toen hij naar een 996Turbo aan het kijken was. Ik stond tot aan mijn knieën in het kwijl :twisted: :lol: :lol: :lol: :lol:

13 dec 2005 18:28

ppp 356 schreef: Ik heb ooit in Leipzig zijn tong eens terug in zijn mond moeten steken, toen hij naar een 996Turbo aan het kijken was. Ik stond tot aan mijn knieën in het kwijl :twisted: :lol: :lol: :lol: :lol:

Yep deze was het een Turbo S, en zeg nou zelf................mooi heh

Afbeelding

13 dec 2005 18:32

Zal wel aan de foto liggen maar ziet er uit als of ie krom getrokken is over de lengte en er een kromme rug aan overgehouden heeft, of ben ik het nu alleen die dit ziet...

13 dec 2005 18:33

Je moet maar 'ns op het forum van rennteam kijken, daar staan intussen al wat meer foto's, die trouwens een betere indruk geven !

Beestje zou 480 pk hebben bij een iets hoger gewicht dan de 996. Onder de 4 sec. naar 100, een top van 310...

13 dec 2005 18:36

deze is beter, als je goed kijkt zie je onze Rufie achter weer staan "kodakjes trekken".

Afbeelding

13 dec 2005 21:10

wat een ding, en die zwarte velgen... helemaal goed :!:

13 dec 2005 21:14

Ik heb schijnbaar ook iets met meegespoten velgen ; of het nu 't "Mauk"-model :cheesy: is , of deze zwarte...prachtig!

13 dec 2005 21:25

Jurgen schreef:Ik heb schijnbaar ook iets met meegespoten velgen ...

Je volgende 'project' :roll: :wink:

13 dec 2005 22:07

NNNNNEEEEEEEEEEE....., dan lijkt hij teveel....! 8) 8) 8)

Mauk

13 dec 2005 22:51

Olaf schreef:Je volgende 'project' :roll: :wink:

Nee...geen grappen , het is goed zo :wink:

Mss "ooit" nog eens zo'n mooi GT3-RS-stuurtje...that's it!!

13 dec 2005 23:19

Marcel schreef:Zal wel aan de foto liggen maar ziet er uit als of ie krom getrokken is over de lengte en er een kromme rug aan overgehouden heeft, of ben ik het nu alleen die dit ziet...

Net als een kat, die staat ook met een bolle rug net voor ze in de aanval gaat.

13 dec 2005 23:19

Nog meer foto's:

http://www.germancarfans.com/spyphotos. ... che/1.html

Afbeelding
Afbeelding

13 dec 2005 23:24

die foto is de 1e waarop ik hem prachtig vind!
'T is inderdaad even wennen, als je er genoeg naar kijkt, voel je vast opeens een plasje water op je bureau... dat kwijlen is een teken dat je er lang genoeg naar hebt gekeken.

Tip van de week:
Kijk zolang naar foto's an de 997 Turbo, totdat je kwijlt en je zelf een exemplaar wilt hebben! ;)

Velgen zijn het meest wennen, en de zwarte voorlip vind ik nogaltijd niks, maar ach!

De neus heeft iets Cayman achtigs, als je een foto van de zijkant bekijkt, zie je dat de neus spitser is dan die van een non-Turbo. Waarschijnlijk is dit gewoon een nieuwe voorbumper.

13 dec 2005 23:27

de achtervleugel mag nog wat groter en hij mag een iets dikkere kont hebben

14 dec 2005 1:18

Overdone imo

14 dec 2005 15:05

velgen sucken, maar die kan je wisselen,
voorderest is hij bangelijk

14 dec 2005 15:21

Olaf schreef:Je volgende 'project' :roll: :wink:

Go Jurgen Go :wink:

14 dec 2005 18:38

Marcel schreef:Zal wel aan de foto liggen maar ziet er uit als of ie krom getrokken is over de lengte en er een kromme rug aan overgehouden heeft, of ben ik het nu alleen die dit ziet...

Denk eerder dat het door de ruiten erachter komt. Die staan niet bepaald haaks :arrow: gezichtsbedrog

14 dec 2005 18:53

Marco schreef:wat een ding, en die zwarte velgen... helemaal goed :!:

Sorry dat ik het zeg, maar vind die velgen juist klein/iel overkomen. Ligt misschien aan de kleur (zwart kleedt af, toch :twisted: ) Maar met velgen a la GT2 past ie wel in mn straatje. Zonder ook wel trouwens :wink:

16 dec 2005 13:03

Nog een paar spy-pics van een gele 997 Turbo. (Ik heb ze volgens mij hier nog niet eerder gezien..)
Ik denk dat de eerste officiële foto's niet lang meer op zich laten wachten.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

16 dec 2005 13:48

Ik hoop dat hij deze voorbumper krijgt, hierin zijn die leijke ronde mistlampen weggelaten.

16 dec 2005 13:52

porsche964C4 schreef:Ik hoop dat hij deze voorbumper krijgt, hierin zijn die leijke ronde mistlampen weggelaten.

Dat moet je nog eens kijken, want ze zitten er heus wél in... :wink: en het bewijst dat het in elk geval in deze versie (jou) NIET stoort !

16 dec 2005 14:02

Marcel schreef:ik vind de achterkant (meestal toch de meest sexy kant van een 911) een zooitje...

so do i
Plaats een reactie