Deel hier je (links naar) streams, plaatjes, bestanden, games of andere interessante media.
Plaats een reactie

19 dec 2005 0:20

ER schreef:
robbie965 schreef:
Webber schreef:Iemand eigenlijk enig idee wie "The Stig" zou kunnen zijn?

ik zal het maar toegeven ............. :oops:


Zijn muziekvoorkeur komt wel overeen......... :lol:


:lol: :lol: :lol: :lol:

31 december weer knalluh

20 dec 2005 0:33

wel een ruige gele sticker op de proto type...

high speed test vehicle
approved by government

20 dec 2005 13:51

Hier kan je m bestellen, heb ik natuurlijk al gedaan, hopen dat ze m ook naar NL stuuren!!

http://www.super-cars.de/?show=specials/aufkleberpreorder

Afbeelding

Zou een mooie grap zijn als je die op nummerbord formaat kunt maken, en vervolgens voor je nummerbord schuift om door nederland te gaan razen :cheesy:

20 dec 2005 14:00

Oh heerlijk, even alle trajectcontroles af 's nachts, met 200+ op de teller! :evil: :evil:

21 dec 2005 12:45

Sorry, maar ben ik nu de enigste die de Veyron maar een lelijke, domme, nietszeggende auto vind?

Een test tegen deze,
Afbeelding

Zou wel eens leuk zijn.

21 dec 2005 14:57

Daar zou ik niet in willen zitten..... Kan je niet van t landschap genieten :P

21 dec 2005 15:38

Webber schreef:Daar zou ik niet in willen zitten..... Kan je niet van t landschap genieten :P


Denk dat je in beide auto's weinig tijd hebt om van het landschap te genieten :wink: .

21 dec 2005 18:53

michael schreef:Sorry, maar ben ik nu de enigste die de Veyron maar een lelijke, domme, nietszeggende auto vind?

Een test tegen deze,
Afbeelding

Zou wel eens leuk zijn.



Ik denk dat de Bugatti hem op de eerste kilometer(s) (?) zoekrijdt....

21 dec 2005 21:15

Klopt.

21 dec 2005 23:13

En in elke bocht daarna ook...

22 dec 2005 0:01

Gerco schreef:En in elke bocht daarna ook...

Nee hoor, de Thrust SCC kan nauwelijks de bocht om, stuuruitslag van 2 graden of zo ivm de veiligheid (van de piloot) 8)

22 dec 2005 0:03

Harley schreef:
Gerco schreef:En in elke bocht daarna ook...

Nee hoor, de Thrust SCC kan nauwelijks de bocht om, stuuruitslag van 2 graden of zo ivm de veiligheid (van de piloot) 8)



ik ben bang dat gerco dat bedoelde


robert

22 dec 2005 0:16

rob964.c4 schreef:
Harley schreef:
Gerco schreef:En in elke bocht daarna ook...

Nee hoor, de Thrust SCC kan nauwelijks de bocht om, stuuruitslag van 2 graden of zo ivm de veiligheid (van de piloot) 8)



ik ben bang dat gerco dat bedoelde


robert

Ik ben bang dat je gelijk hebt :oops: lezen lezen lezen :bang:

22 dec 2005 7:33

Ik denk dat de Bugatti hem op de eerste kilometer(s) (?) zoekrijdt....


Maakt ie binnen enkele sekonden weer goed.......

22 dec 2005 8:21

michael schreef:
Ik denk dat de Bugatti hem op de eerste kilometer(s) (?) zoekrijdt....


Maakt ie binnen enkele sekonden weer goed.......


Denk dat we het toch wel over meer dan 30 (?) seconden hebben.

En wat dachten jullie van het remmen ? Doet de Porsche veel beter...!

22 dec 2005 14:06

We hadden t toch over de bugatti en dat straaljagerding? Hoe komt een porsche z'n remgedrag hier nu weer tussen. :uh:
Overigens remt de bugatti relatief waarschijnlijk beter :arrow: meer gewicht en berekend op hogere snelheden :!:

22 dec 2005 15:16

Epicurus schreef:
michael schreef:
Ik denk dat de Bugatti hem op de eerste kilometer(s) (?) zoekrijdt....


Maakt ie binnen enkele sekonden weer goed.......


Denk dat we het toch wel over meer dan 30 (?) seconden hebben.

En wat dachten jullie van het remmen ? Doet de Porsche veel beter...!


Dacht het toch van niet, Bugatti rijd helemaal niks zoek, hier even wat gegevens,

THRUST SUPER SONIC CAR
ThrustSSC is the most powerful car ever designed to attack the land-speed record, and as the name SSC (Super Sonic Car) indicates, it is also one of the first produced with genuine potential to break the Sound Barrier. ThrustSSC is the first car to use two turbojets. These were initially Rolls-Royce Spey 202s from the Phantom fighter, each producing 20,000lbs of thrust. Two even more powerful 205 units (25,000lbs of thrust) were procured for use when ThrustSSC proved itself in transonic testing. ThrustSSC thus had the equivalent power of 1000 Ford Escorts, or 145 Formula One cars. ThrustSSC weighs 10t and has the ability to accelerate from 0–100mph (161kph) in 4s or 0–600mph (1000kph) in 16s

22 dec 2005 15:17

Beter remmen door meer gewicht?

22 dec 2005 19:37

michael schreef:
Epicurus schreef:
michael schreef:
Ik denk dat de Bugatti hem op de eerste kilometer(s) (?) zoekrijdt....


Maakt ie binnen enkele sekonden weer goed.......


Denk dat we het toch wel over meer dan 30 (?) seconden hebben.

En wat dachten jullie van het remmen ? Doet de Porsche veel beter...!


Dacht het toch van niet, Bugatti rijd helemaal niks zoek, hier even wat gegevens,

THRUST SUPER SONIC CAR
ThrustSSC is the most powerful car ever designed to attack the land-speed record, and as the name SSC (Super Sonic Car) indicates, it is also one of the first produced with genuine potential to break the Sound Barrier. ThrustSSC is the first car to use two turbojets. These were initially Rolls-Royce Spey 202s from the Phantom fighter, each producing 20,000lbs of thrust. Two even more powerful 205 units (25,000lbs of thrust) were procured for use when ThrustSSC proved itself in transonic testing. ThrustSSC thus had the equivalent power of 1000 Ford Escorts, or 145 Formula One cars. ThrustSSC weighs 10t and has the ability to accelerate from 0–100mph (161kph) in 4s or 0–600mph (1000kph) in 16s



Ai, dat is inderdaad wel erg snel..... gaat de Bugatti toch niet bijhouden !

22 dec 2005 20:10

Jort schreef:Beter remmen door meer gewicht?

Jaahhhhhhah zwaarder, en op hogere snelheden berekend --> dus betere remmen :P

22 dec 2005 21:01

Beter remmen ? Ja, met een rem parachute kan ik het ook :roll:

Maar de "normale" remmen zijn niet erg zwaar uitgevoerd denk ik, maar met aluminium wielen heb je nou ook niet dusdanig veel grip dat dat nodig is denk ik...

Zoek voor de aardigheid maar eens de 1000 km/u - 0 afstand op van dit monster, dan weet je wat ik bedoel :wink:

22 dec 2005 21:40

Ik heb hier ergens op video een reportage over de ontwikkeling , bouw en rit van deze wagen en zijn Amerikaanse concurrent The Spirit of America.
Enkele wetenswaardigheden. De piloot (letterlijk) van deze Engelse "wagen" is geselecteerd uit een hele hoop top-piloten van jachtvliegtuigen die Engeland heeft. De "banden" op de allu wielen zijn van een speciaal soort draad die als het waren als een klos garen op de velg zijn gedraaid.

Amerikaanse concurrent

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door 911-lover op 23 dec 2005 0:21, in totaal 1 keer bewerkt.

22 dec 2005 23:54

Ziet er wel wat strakker uit, krijg je toch wat meer dat "redbull"opstijg gevoel van :wink:
Plaats een reactie