Alles wat de beheerder op wil merken en wat je zelf kwijt wilt over deze site.
Plaats een reactie

22 dec 2005 20:40

911-lover schreef:Maar die andere die verborgen waren en niet postten bleven voor iedereen geheim.

... en laten we dat lekker zo houden :twisted: :wink:

... een andere manier om erachter te komen is te kijken welke persoon wel gepost heeft maar niet in de lijst van 'laatste 24 uur actief' staat :idea:

22 dec 2005 21:13

911-lover schreef:
paSCal schreef:Hoe nuttig is het eigenlijk om te zien 'wie er online zijn' ?

Voor mij (vanwege mijn eigen grondige redenen) is dit toch wel belangrijk :!:

Dan zie je dat al die nicknames online zijn. Dat zegt niks over wie erachter zitten (behalve degenen die je kent).

Doe lekker allemaal wat je zelf wilt! 8)

22 dec 2005 21:47

Sommige collega's vinden het al raar als ik in "onze " pauze (docentenkamer) ff lekker wat zit te lezen op 't forum, iedereen zijn eigen ding, wat jullie ???

Morgen, morgen, morgen :wink: :wink:

23 dec 2005 16:40

Marjon & Berry schreef:Sommige collega's vinden het al raar als ik in "onze " pauze (docentenkamer) ff lekker wat zit te lezen op 't forum, iedereen zijn eigen ding, wat jullie ???

En maar klagen dat we het zo druk hebben in het onderwijs. :wink:
Sprak hij die ook in het onderwijs zit.

24 dec 2005 11:42

John4S schreef:De browser met het PF staat bij mij wel is de gehele dag open, anderen denken dat ik dan geen donder (is ook wel zo tuurlijk) zit uit te voeren, als alleen maar de PF'fen.

vandear.

idem

Re: Big Brother Feeling

08 jan 2006 2:23

911-lover schreef:"Ik zie jullie wel, maar jullie zien mij niet"

Inderdaad :evil: :wink:

08 jan 2006 13:44

Marjon & Berry schreef:Sommige collega's vinden het al raar als ik in "onze " pauze (docentenkamer) ff lekker wat zit te lezen op 't forum, iedereen zijn eigen ding, wat jullie ???

Sjonge, zelf in je pauze doe je kennis op. :wink:
Plaats een reactie