Best stoer, staat inderdaad al weer best een tijdje bij CvK. Zou inderdaad wel meteen die " wannabe 997" troep eraf halen!
Ook ik vind dat een 911 best een gewaagde kleur mag hebben, speedgelb, guards red, alpin weiss, allemaal prima! ook die appeltjesgroene 964 vind ik super! Of dat hele gave licht (kobalt?) blauw op een 993! Zeker als je hem niet als daily driver gebruikt. Mensen kijken toch wel, kan die kleur er ook nog wel bij!
Ben begin dit jaar een aantal keren aan het gluren geweest naar die witte 993 met blauw leder die bij TF stond. Tot ik uit mijn lijden verlost werd, was nl. verkocht!
Maar er is ook niets mis met een nachtblauwe 993, zeker niet in C2 uitvoering! ik heb nl. iets met die luchtgekoelde stofzuigers en die 5 voudige klokkenwinkels. Zou zelf dan ook denk ik lekker bij de 993 blijven, maar heb nooit een 993, nog 996 gehad, of zelfs in gereden, misschien maar beter ook!
Ach ja, bezit van iedere Porsche en zeker een 911 is al een jongensdroom, dus elke keuze tussen welk type voor mij een luxe keuze! Tot zover mijn kerstgedache!
Nu naar mijn mams voor het kerstdiner. Wel met de TDI met winterbanden, lijkt me beter!