29 dec 2005 10:03
Butzi schreef:Als ik dit allemaal lees ben ik blij dat ik geen cabrio heb!
Dick schreef:" afslag Delft Zuid is ook zo'n punt". Kan je daar iets meer over vertellen ?
29 dec 2005 10:43
Olaf schreef:
Het is mij bijgebleven dat er afgelopen jaar (of twee jaar) in de media het bericht kwam dat bovenaan de afslag Delft Zuid (A13 vanaf het Pr.Clausplein) iemand z'n Porsche werd ge-jacked.
Als ik het goed heb is daar zelfs een draadje over op dit forum
29 dec 2005 10:54
29 dec 2005 11:10
Olaf schreef:Afslag nummer 10 als ik het goed heb ... want 11 is rotjeknor-airoporto
Afslag TU dus ... Ikea is nog eentje eerder
29 dec 2005 14:39
30 dec 2005 19:04
ECT schreef:Olaf schreef:Afslag nummer 10 als ik het goed heb ... want 11 is rotjeknor-airoporto
Afslag TU dus ... Ikea is nog eentje eerder
Dat klopt! Afslag 10 en vervolgens de afslag TU Delft aanhouden-kom je na een flauwe bocht terecht bij de kruising Schoemakersstraat/weg op het TU-terrein. Paar maanden geleden reed een oude type BMW 5 serie met daarin inzittenden met een Noord Afrikaans uiterlijk, zaten constant naast mijn auto te rijden en nerveus naar mij te kijken. Ze wilden in ieder geval geen race. Het voelde allemaal niet goed aan, dus gaf ik een flinke peut gas richting TU waar ik moest zijn. En dat notabene overdags. Als je naar TU Delft moet kun je beter afslag 9 nemen. Voortaan mijd ik deze afslag als de pest.
30 dec 2005 19:05
30 dec 2005 19:18
Epicurus schreef:
Begrijp ik het goed; Marokkaanse jongeren in een oude BMW 5 ?
30 dec 2005 19:26
Olaf schreef:Het is mij bijgebleven dat er afgelopen jaar (of twee jaar) in de media het bericht kwam dat bovenaan de afslag Delft Zuid (A13 vanaf het Pr.Clausplein) iemand z'n Porsche werd ge-jacked.
Als ik het goed heb is daar zelfs een draadje over op dit forum
30 dec 2005 21:56
ECT schreef:Epicurus schreef:
Begrijp ik het goed; Marokkaanse jongeren in een oude BMW 5 ?
Het kunnen ook Algerijnen, Tunesiers, Libiers of Egyptenaren zijn.
BMW 5 uit de jaren 80-90; type "schoenendoos." Rij zelf ook BMW 5 serie nieuw type, dus kan het weten.
30 dec 2005 22:19
Epicurus schreef:Hmmmm......
Toch denk ik dat je al rijdend niet echt hoeft te vrezen voor een 'CarJack', je tot stoppen dwingen heeft niet echt zin....
30 dec 2005 22:37
Rob Herfst schreef:Epicurus schreef:Hmmmm......
Toch denk ik dat je al rijdend niet echt hoeft te vrezen voor een 'CarJack', je tot stoppen dwingen heeft niet echt zin....
Toch is juist op deze wijze deze man van zijn 996 cabrio beroofd!
Ja, idd ...... tot stoppen gedwongen!
Er is wel een verschil tussen achter je computerscherm zitten of recht in de loop van een revolver te kijken.......
Rob-die-ook-niet-weet-hoe-hij-in-zo'n-situatie-zal-handelen-en-hoopt-daar-ook-nooit-achter-te-komen!
30 dec 2005 23:38
Epicurus schreef:Ik denk persoonlijk ook dat het goed is als we niet te bang zijn voor dit soort hufters, want dan wordt het van kwaad tot erger..... Wat denk jij ?
30 dec 2005 23:40
30 dec 2005 23:44
ppp 356 die in het begin van dit draadje schreef:Goed verzekeren, en de wagen netjes meegeven met de code van het alarm erbij, en indien nog krijgen ze mijn portefeuille er nog bij ook.
Laar maar iemand anders de held uithangen voor een idiote wagen.
30 dec 2005 23:49
Rob Herfst schreef:Ik ben benieuwd wat je doet, .
30 dec 2005 23:53
ome piet schreef:Die achteruitversnelling zit er niet voor niks op..![]()
31 dec 2005 0:36
Rob Herfst schreef:En die kogel kop je echt niet terug!
!
31 dec 2005 10:06
Rob Herfst schreef:Je wordt met je Porsche ingehaald door een auto, die verdwijnt even uit het zicht, je gaat het heuveltje over en dan ineens staat die auto, overdwars op de weg met iemand met een getrokken revolver gericht op jou en jouw auto...............
Ik ben benieuwd wat je doet, want dat is het verhaal hoe hij zijn cabrio is kwijt geraakt.........
31 dec 2005 10:11
ppp 356 schreef:Epicurus schreef:Ik denk persoonlijk ook dat het goed is als we niet te bang zijn voor dit soort hufters, want dan wordt het van kwaad tot erger..... Wat denk jij ?
Mag jij hier even komen uitleggen tegen mijn meisjes![]()
Als ik in een rijdende wagen zou zitten , en vrije baan, en de wagen van de gangsters (wat dat zijn het tenslotte) kansloos is tegen de mijne, zou ik niet stoppen, in alle andere gevallen wel.
31 dec 2005 11:03
31 dec 2005 11:28
Epicurus schreef:Maar hoe groot acht jij de kans dat de gangster, als je de manoevre van Ome Piet inzet (als een dolle achteruit dus...) daadwerkelijk zal schieten ?
31 dec 2005 11:46
Epicurus schreef:Als je snel achteruit rijdt zal de gangster waarschijnlijk balen, maar zijn wapen denk ik niet gebruiken, je laat immers zien dat je de confrontatie niet aangaat....(?)
31 dec 2005 12:08
Epicurus schreef:Overigens prachtige auto die nieuwe Fünfer ! Heb jij geen probleem met 'nieuwe' DVD-navigatie ? Rijd zelf in de 5-serie type X, ook prima...
31 dec 2005 15:16
Rob Herfst schreef:Ik weet niet of je op die van de 996 cabrio doelt, maar dat was tussen Bergschenhoek en Pijnacker (op zo'n binnendoor weg!).
Rob Herfst schreef:Hemelsbreed inderdaad niet ver van Delft![]()