Na deze inmiddels negen pagina's tellende topic helemaal gelezen te hebben wil ik ten eerste toch weer mijn waardering uitspreken aan alle forum-leden voor de continue serieuze adviezen aldaar dhr Bartol door zijn "Porsche-vaders" goed in de gaten wordt gehouden.
Of dit nu een zeer vervroegde 1 april grap is of dat Bartol gewoon op zoek is naar een mooi "Pimp my ride" -project incl. verlagen van een 912 achterin een watergekoelt video-systeem en de nodige baspijpjes, of hij toch (net zoals ik toen) gewoon erg enthousiast is en nog wel het een en ander moet leren, ik vind het gewoon super om te zien dat dit forum ten alle tijden een super goede bron blijft!!
Houden zo!!
Bartol: Ik ben zelf ook sinds mijn 18e gek van "het model 911" en heb zelf wat meer boeken gevonden.
* De Porsche 911 van Peter Morgan.....een must!
* Het ultieme verhaal van Porsche
Verder heb ik veel beursen bezocht, leuke "porsche" artikelen gekocht (aangezien ik een echte op jouw leeftijd me toch echt niet kon permiteren) en was op mijn 24e helemaal gelukkig met een originele handleiding van een 912 die mijn vader in Amerika had gevonden.
Nu 5 jaar verder heb ik de droombaan en het geld voor een mooie 912 maar ik heb er nog steeds zelf geen. Heb net een nieuwe 3 serie gekocht want een 912/911 koop je niet omdat je het geld hebt maar omdat je er op een moment genoeg vanaf weet en er klaar voor bent een nieuwe liefde in je leven erbij te nemen.
Mijn tip, blijf lezen en orienteren leer je meer van dan je denkt en op een dag komt het! Geloof ik ook nog steeds in!
Succes