Alle technische kwesties die betrekking hebben op de motor kun je hier posten.
Plaats een reactie

07 jan 2006 0:24

Ik geef dit topic maar eens ff een trap.

Vandaag na eindelijk wat elec. massa problemen (bij aanzetten ricting aanwijzers beginnen de meters @ midden console te dansen) naar de APK gebracht :D En ze is goed gekeurd.

Ze staat helaas weer bij de dealer, zij mochten niet keuren hebben ze te weinig APK keuringen per jaar voor dus het is niet rendabel en wordt de wagen weg gebracht naar een ander punt. Dus ik die wagen opgehaald samen met een monteur. Ik starten, start ff daarna gelijk weer af :? Na wat gestart eindelijk op weg, daarna keurig draaien etc. Maar ik zet hem op het terrein van de P dealer, afgezet. 10 min later weer starten om ff co iets op te hogen, stond iets te arm, starten lopen..Maar:

Daarna de werklplaats ingereden, hij liep stationair elke keer afslaan, beroerd stationair draaien en op 2,5 of 3 poten lopen! En ik begrijp er niets meer van. Morgen ga ik erna kijken..maar heeft iemand idee? Of zullen de bougies kapot zijn?

Ook plofte hij (backfire ofsow soort van..) in de uitlaat als je wat gas gaf. Voordat je de CO kon instellen, laat staan ff de meter laten uitlezen (duurt ff altijd) was de motor alweer uit. Ruk ding.

07 jan 2006 0:35

Meneer aard schreef:Ik geef dit topic maar eens ff een trap.

Ruk ding.

Kom op meneer Aard!
Nu niet vlak voor de finish de moed opgeven!!!!!! :!:

07 jan 2006 0:39

ja vind ik ook hij is al apk gekeurd nou dat laatste nog even en dan :drive:

robert

07 jan 2006 0:54

Rob Herfst schreef:

Ruk ding.

Kom op meneer Aard!

Ja daarom ga ik morgen vroeg weer terug naar de garage..Kijken wat ie doet..

Maar hij loopt (mits je het gas er nu op houd :P) alles is vervangen wat vervangen kan worden volgens mijn :P en hij heeft apk :P Dus wat wil je nog meer?

07 jan 2006 1:00

RIJDEN MET DAT DING :lol: !!!!!!!!

07 jan 2006 2:20

Je zei dattie te arm liep? Rijk maken die handel, wat kost de benzine nou helemaal?

07 jan 2006 9:18

Rob Herfst schreef:

Ruk ding.

Kom op meneer Aard!

Het lijkt me dat de finish een "moving target" is bij deze wagen......

07 jan 2006 10:56

Marcel schreef:
Rob Herfst schreef:

Ruk ding.

Kom op meneer Aard!

Het lijkt me dat de finish een "moving target" is bij deze wagen......

Geen id, maar ik heb hem morgen toch echt nodig..

Maar goed ga vandaag weer terug naar de garage. Volgens iemand daar blijft vermoedelijk 1 injector open staan waardoor hij stationair op 3 pitten loopt en dan 1 bougie vet slaat. Want op toeren doet ie het wel goed, dus vandaag maar ff kijken voor of ultrasoon laten reinigen of nieuwe erin.

07 jan 2006 11:32

Aard succes jongen. Want als het bakkie eenmaal rijdt, dan heb je er vast een hoop lol van.

Zag nog een 944 motor liggen voor in een 924 op marktplaats...

Pimp my ride!
Plaats een reactie