Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
16 jan 2006 14:18
Jeejtje,
Het is niet makkelijk allemaal. Welke datum moet je prikken. Nu heb ik gezien dat NPC ook 21 mei al wat in de planning heeft.
Ik denk dat ik de poll ff ga aanpassen. Ik hoop dat jullie dan echt gaan kijken hoe en wat want dan kan ik een echte datum prikken. Het is voor mij de eerste keer dat ik dit doe dus....
Petr
16 jan 2006 15:45
Ha Petr,
Het is voor mij ook de eerste keer dat ik een rit organiseer (Hoeksche Waard Porscherit 2006).
Ik heb echter de afgelopen jaren nogal wat ritten gereden, dus ik hoop dat ik voldoende ervaring heb om e.e.a. te regelen.
Je moet gewoon een dag prikken. Ik heb ook nog maar 18 aanmeldingen, so what.
Je moet ook niet te groot beginnen.
groetjes,
Marcel B.
16 jan 2006 17:17
weet je wel hoeveel plezier je op een dag kan hebben met 18 Porsches...Succes niet afmeten aan kwantiteit maar kwaliteit....
16 jan 2006 17:23
Zo is dat Marcel.
Het maakt mij ook niet uit in de zin dat het er te weinig zijn, maar meer in de zin van: het maakt niet uit met hoeveel, als het maar gezellig is.
De PF'ers die zich hebben ingeschreven hebben echt zin om deze rit te doen, dus de positieve inbreng is aanwezig.
Marcel B.
16 jan 2006 17:31
Marcel B. schreef:Je moet gewoon een dag prikken. Ik heb ook nog maar 18 aanmeldingen, so what.
Je moet ook niet te groot beginnen.
Er zullen er ook nog een deel wachten op de definitieve datum. Als deze past voor mij, ben ik er zeker ook bij.
16 jan 2006 17:48
Nou, mijn definiteve datum is al bekend. Zondag 23 april 2006 gaat het gebeuren. Zie Topic "Hoeksche Waard Porscherit 2006" onder Meetings & Evenementen.
Marcel B.
17 jan 2006 22:40
Is ook een andere rit....
18 jan 2006 21:33
Deze gaat
hier verder... Dit topic dus gesloten!