21 jan 2006 7:40
21 jan 2006 9:50
michael schreef:Volgens woordvoerder W. Kok van Centraal Beheer, de grootste autoverzekeraar van Nederland, wordt bij het afsluiten van verzekeringen voor dergelijke snelle en dure auto’s heel erg gekeken naar de eigenaar en zijn ervaringen. De all-risks-jaarpremie voor een dergelijke sportwagen bedraagt ongeveer 4000 euro.
21 jan 2006 9:52
21 jan 2006 10:00
Beltar schreef:Devils son schreef:Ik heb meermaals zaken onder mij gehad die de pers hebben bereikt. Ik had de beschikking over de feiten en als je dat naast de krantenartikelen legt... om te huilen. Veel journalisten geven geen r**t om de waarheid. Als het maar lezers trekt!
gelukkig , maak je nog deze slotconclusie...want... heeel dit draadje, pfff
Waaaaaaaaaaauw, nederland en belgie op z'n smalst... hoe kunnen jullie..., bwekkes, ik ben er niet goed van, van al die oordeel en veroordeel praatjes....
Laat ons eerst in eigen boezem kijken: rijden jullie nooit te snel? Drinken jullie nooit een glaasje teveel?
Blijven jullie nooit eens plakken aan een bar in een hotel...?
Kom mensen, go lowprofile please!
21 jan 2006 10:03
outletvalve schreef:Inderdaad, Jeroen is moderator zie ik.
Maar dan had ik (in zijn positie) een andere post geplaatst.
21 jan 2006 10:16
21 jan 2006 10:51
wolf schreef:Met name een standaard aanval op de " sensatiezoekende pers"; mwah, vind ik hier nogal meevallen.
Lees alleen wat feiten, waaruit IK enige voor jouw client onprettige conclusies trek.
21 jan 2006 17:33
Devils son schreef:En dan zijn we al helemaal aan het gissen...
21 jan 2006 18:24
21 jan 2006 18:48
bartol1988 schreef:Hadden jullie al gelezen dat het om een porsche van merkenstijn ging?
21 jan 2006 19:11
ppp 356 schreef:Begeerde brokken, worden het meest gegeten
21 jan 2006 19:33
21 jan 2006 21:44
bartol1988 schreef:Hadden jullie al gelezen dat het om een porsche van merkenstijn ging?
21 jan 2006 22:03
22 jan 2006 0:44
22 jan 2006 3:41
22 jan 2006 8:07
Martin K. schreef:Het in nederland rijden in een auto. Want ik mag aannemen dat hij zelf de auto heeft bestuurd naar het Hotel toe...en daar ligt 'm nu de kneep.
22 jan 2006 10:43
horn schreef:Martin K. schreef:Het in nederland rijden in een auto. Want ik mag aannemen dat hij zelf de auto heeft bestuurd naar het Hotel toe...en daar ligt 'm nu de kneep.
wat een dom gehannes. Hoezo mag jij dat aannemen? Was jij erbij?
Verder is dit hele verhaal al drie pagina's eerder in dit intrieste topic besproken.
Beschuldigingen (witte boorden criminaliteit - klinkt erg gefrustreerd) obv aannames - erg kortzichtig en vooringenomen.
22 jan 2006 12:08
Nicolò schreef:horn schreef:Martin K. schreef:Het in nederland rijden in een auto. Want ik mag aannemen dat hij zelf de auto heeft bestuurd naar het Hotel toe...en daar ligt 'm nu de kneep.
wat een dom gehannes. Hoezo mag jij dat aannemen? Was jij erbij?
Verder is dit hele verhaal al drie pagina's eerder in dit intrieste topic besproken.
Beschuldigingen (witte boorden criminaliteit - klinkt erg gefrustreerd) obv aannames - erg kortzichtig en vooringenomen.
Kortom, de hoogste tijd om dit draadje te sluiten!?
22 jan 2006 12:39
Martin K. schreef:Want ik mag aannemen dat hij zelf de auto heeft bestuurd naar het Hotel toe...en daar ligt 'm nu de kneep.
22 jan 2006 12:47
Devils son schreef:Martin K. schreef:Want ik mag aannemen dat hij zelf de auto heeft bestuurd naar het Hotel toe...en daar ligt 'm nu de kneep.
Hier ligt inderdaad de kneep: bij het feit dat jij oordeelt op basis van een aanname.
Ik ken iemand die ook zijn rijbewijs kwijt is geraakt. Die heeft gewoon studenten ingehuurd om hem overal in zijn eigen auto heen te rijden. Het is dus allerminst ondenkbaar dat een ander in die auto heeft gereden.
Nogmaals: eerst de feiten, dan het oordeel.
22 jan 2006 15:22
Jeroen914 schreef:wolf schreef:Overigens een eikel van een vent als ik lees wat hij al eerder flikte.
Jij ook, als ik lees wat voor onzin je uit kraamt
horn schreef:wat een dom gehannes. Hoezo mag jij dat aannemen? Was jij erbij?
22 jan 2006 15:27
André 3.0 die al 2weken geleden schreef:Jongens,kapnoa...
22 jan 2006 15:34
Fred schreef:Ik nok i.i.g. voor goed af. Heb geen zin meer in dit forum. Dit topic is een mooie samenvatting van de algemene staat van het forum.