Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

17 jan 2006 16:42

Ik heb er ook niets van gezien, maar er zijn toch altijd mensen die er wel graag naar willen kijken, maar ja die kunnen ook een filmpje huren :lol:

17 jan 2006 17:18

ER schreef:Mee eens.

Maar eh... goed dat jij in ieder geval deze forum naam al hebt geregistreerd!

Hier was ze vast voor gegaan wanneer ze een 964 zou rijden.... Blow J..964 .... :lol: :wink:

humor.... :cry:

20 jan 2006 16:50

Rij ik op de A67 over knooppunt Leenderheide (bij Eindhoven) met mijn 911 kompressor in de stromende regen zie ik in de verte een rode 993 bi-turbo rijden :shock:
ER in vol ornaad die overigens met een slakkengang reed op de snelweg, maar dat terzijde. Nadat ik je in had gehaald heb ik nog ff voor snelweg-begrippen stapvoets gereden, maar je kwam niet meer voorbij helaas :(

Aan jou de eer om mij als laatste gespot te hebben in de 911 kompressor aangezien Tim hem morgen op komt halen.

Paskal

21 jan 2006 1:16

pakkie schreef:Rij ik op de A67 over knooppunt Leenderheide (bij Eindhoven) met mijn 911 kompressor in de stromende regen zie ik in de verte een rode 993 bi-turbo rijden :shock:
ER in vol ornaad die overigens met een slakkengang reed op de snelweg, maar dat terzijde. Nadat ik je in had gehaald heb ik nog ff voor snelweg-begrippen stapvoets gereden, maar je kwam niet meer voorbij helaas :(

Aan jou de eer om mij als laatste gespot te hebben in de 911 kompressor aangezien Tim hem morgen op komt halen.

Paskal

Lijkt mij gegeven de omstandigheden intelligent rijgedrag, of niet soms? :wink:

21 jan 2006 17:58

Hé Paskal!

Tschja....... wat een ongelooflijk pokkenweer was dat! Tuf ik lekker rustig de Eindhovense drukte door, verschijnt daar ineens een 930 in de spiegel......

Normaliter aanleiding om ff samen dóór te tuffen, maar gezien de drukte, het vreselijke weer etc etc heb ik me kunnen beheersen en braaf rechts gebleven.

Later bleek dat dit de afscheidsrit van Paskal was. Als ik DAT had geweten, was ik wel even met je opgetrokken. En me door je Kompressor in laten halen, had je ook meteen weer een goed weekend! :wink:

PS het was ook in Duitsland pokkenweer, waardoor de Ring gesloten was helaas. Ik ging er natuurlijk heen om sentimentele redenen, kijken of er nog herinneringen boven komen. Helaas, niks van dat alles.

In het voorjaar nog maar eens proberen.

Afbeelding

11 jun 2007 12:19

D'r 928 staat nu te koop op marktplaats:

klikkerdeklik

11 jun 2007 12:25

[THEE KRANSJE]

Ex. Kim Holland Auto :roll:

Volgens mij heeft zij nog steeds geen (auto)rijbewijs :wink:

Waar zou ze 'm op ingeruild hebben :?:

[/THEE KRANSJE]

11 jun 2007 12:34

Zal wel ingereden zijn :wink:

kilometerstand wordt niet vermeld...

11 jun 2007 13:35

maar 't klokje is vast wel rond gegaan..... :wink:

11 jun 2007 13:51

Ik snap de toegevoegde waarde van de informatie niet...

ex kim holland auto ---> je glijdt zo van je stoel af

tijdje terug

ex Olaf Mol auto ---> bijzonder lage, doorgezakte bestuurders stoel

oeps..... even mijn eigen stoel checken :lol:

11 jun 2007 14:04

Kim Holland had ik nog nooit van gehoord en bij het opzoeken wie het is merkte ik waarom :pale:

Dan lievr een bijna naamgenote

Kimberly Holland

11 jun 2007 14:18

Olaf schreef:[THEE KRANSJE]

Ex. Kim Holland Auto :roll:

Volgens mij heeft zij nog steeds geen (auto)rijbewijs :wink:

Waar zou ze 'm op ingeruild hebben :?:

[/THEE KRANSJE]

Lotus Elise

11 jun 2007 14:53

RS-R schreef:
Lotus Elise

Jij kent mevr. Holland persoonlijk?

11 jun 2007 16:07

Ik hoor zo nu en dan wel wat. :wink:

11 jun 2007 16:16

RS-R schreef:Ik hoor zo nu en dan wel wat. :wink:

Wel een vreemde overstap zo op het eerste gezicht. Van een zware sportauto die op comfort is gericht naar een lichte sportauto die juist is gericht op puur autorijden...

Van de andere kant, mevr. Holland lijkt mij wel iemand die van afwisseling houdt. :roll:

11 jun 2007 17:33

Dat hoor ik nu weer niet.

11 jun 2007 17:42

Google'n op Kim Holland en Lotus brengt me op het EHBO forum :shock: :roll:

ff 'n quote van Speedsterclub.nl :arrow:

Afbeelding

koenvw die op het forum van De Nederlandse Opel Speedster Club schreef:Ik wist dus niet .... wie Kim Holland was... :idea:

Dus ik ff gegoogled... blijkbaar is dit een oude auto, waarvan de cilinder extreem is uitgesleten. :oops:

:mrgreen:

11 jun 2007 18:33

RS-R schreef:Dat hoor ik nu weer niet.

Pauzeknop? :twisted:
Plaats een reactie