Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

26 jan 2006 23:34

Met oprechte dank :cheers: !
Roest hebben "we" tegenwoordig met "onze" dubbelzijdig verzinkte carrosserien geen last meer van, toch ?

27 jan 2006 0:02

plh schreef:Met oprechte dank :cheers: !
Roest hebben "we" tegenwoordig met "onze" dubbelzijdig verzinkte carrosserien geen last meer van, toch ?

Afbeelding
:roll: .

27 jan 2006 10:28

Marco schreef:moet eerlijk zeggen, ik moet immers wel, dat ik een witte echt steeds meer ga waarderen
of ik, als ik ooit in de gelegenheid kom, het durf in te vullen op het orderformulier is wat anders...

nog eentje om het af te leren
Afbeelding
Supermooi!!Behalve de stickers dan. Ik heb eigenlijk wel een beetje spijt dat ik vorig jaar die witte 993 die bij Hette te koop stond niet gekocht heb. :?mijn nieuwe "daily" auto is wit met zwarte18' he he he

29 jan 2006 18:57

biedt u maar
Afbeelding

29 jan 2006 19:05

Bij TJ staat een witte 996 4S. Daar schemert alleen allerlei rood doorheen ....

Die witte turbo ziet er beter uit (maar zou voor deze auto niet mijn kleur zijn).

29 jan 2006 20:11

Die 4S bij TJ heb ik ook gezien: al het rode spuitwerk weer wit (laten) spuiten en voìla . . . . .

29 jan 2006 21:52

Afbeelding Afbeelding
Afbeelding

beetje teveel van dat rood :roll: Vraag me af of dat af-fabriek is gedaan?

Interieur : Nefrithgroen ? ik hoop niet dat dat gifgroen is

29 jan 2006 21:54

Dit vind ik ook geen gezicht! Lijkt wel een bouwpakket autootje! :?

Denk dat TJ dat beter even bij kan spuiten. Zal al niet meevallen om een witte C4S te verkopen, maar met dat rood... :?

30 jan 2006 10:02

plh schreef:Die 4S bij TJ heb ik ook gezien: al het rode spuitwerk weer wit (laten) spuiten en voìla . . . . .

ik zou het zwart doen (zoals het orgineel is)

30 jan 2006 10:31

Deze heren hadden het al goed bekeken destijds met een witte Testa Rossa Afbeelding :wink:

30 jan 2006 10:36

Ik denk dat je dat rood bij die witte 996 in 'real life' moet zien. Op een plaatje oogt het inderdaad een beetje té, maar in werkelijkheid is het misschien wel heel erg fraai...

30 jan 2006 14:00

Er is wel één ding :!: :!: :!: ,

Je bent wel héél apart :idea:

30 jan 2006 14:01

Wit schijnt het nieuwe zwart te zijn. :!:

30 jan 2006 14:07

Heb zelf ooit eens een SC met een jubileum uitvoering gekocht.

Twijfelde al met de aankoop, maar kon nooit aan het speciale interieur wennen.

Rood / bruin leer met een rozé streep over de stoelen en in de portier bekleding.

Toch is het zeker niet lelijk, verkocht hem aan een kennis en die is er gek mee :!: , en heeft hem nog steeds.

30 jan 2006 15:50

SPEEDY944 schreef:Ik denk dat je dat rood bij die witte 996 in 'real life' moet zien. Op een plaatje oogt het inderdaad een beetje té, maar in werkelijkheid is het misschien wel heel erg fraai...

Zo je best wel is gelijk in kunnen hebben, maar tis wel errug wit heh, ook de velgen heeft ie gespoten.

Doet me een beetje aan vrougah denken, zo half jaren 80, toen had je een trend om auto's (golfjes-manta's-ascona's-3 series-capri) van top tot teen wit te spuiten, de handvaten, Antennes, wielen, en zelfs de ruitenwissers moesten wit.

Dus wit is behoorlijk retro aan het worden..........net als "de mini rok" en "de Hot pants" en deze zomer weer de bermuda bij de dames ..............errug heh.

30 jan 2006 15:55

John4S schreef:Dus wit is behoorlijk retro aan het worden..........net als "de mini rok" en "de Hot pants" en deze zomer weer de bermuda bij de dames ..............errug heh.

Mooi, dan kan m'n witte T-shirtje met m'n roze Crockett cobertje ook weer 'es uit de kast! :wink:

....wat dat betreft waren de jaren 80 wel heel erg fout. Als ik nu nog sommige foto's terug zie.... :roll:

30 jan 2006 16:13

patrick911 schreef:....wat dat betreft waren de jaren 80 wel heel erg fout. Als ik nu nog sommige foto's terug zie.... :roll:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ach 't was zo slecht nog niet hoor, ik ken het rijtje behoorlijk lang maken, maar dan veegt iemand mijn post zo de deegkuip in :lol: :lol:

30 jan 2006 16:15

:lol: :lol:

30 jan 2006 16:26

En dan die kapsels!

Afbeelding

30 jan 2006 16:34

John4S schreef:Ach 't was zo slecht nog niet hoor, ik ken het rijtje behoorlijk lang maken, maar dan veegt iemand mijn post zo de deegkuip in :lol: :lol:

Nu voel ik me idd aangesproken... :lol: , maar je plaatst ze maar hoor ; de foto's vind ik te mooi om te vegen...dan maar off-topic :wink:

30 jan 2006 16:40

Jeroen C3.0 schreef: Zal al niet meevallen om een witte C4S te verkopen, maar met dat rood... :?
Vreemd hoor.Die van PPP is ook wit met blauwe! wielen etc.En die vind bijna iedereen mooi :?

30 jan 2006 18:02

2000 gtv schreef:
Jeroen C3.0 schreef: Zal al niet meevallen om een witte C4S te verkopen, maar met dat rood... :?
Vreemd hoor.Die van PPP is ook wit met blauwe! wielen etc.En die vind bijna iedereen mooi :?

Geloof me, niet iedereen vind die mooi, wel speciaal :wink:

30 jan 2006 20:55

Mooi en speciaal!
:wink:

30 jan 2006 20:57

En die Sabrina, die keek me een portie scheel! Alleen dat viel bijna niemand op, gek he!

:lol:

Ach ja, boys, boys, boys!

30 jan 2006 22:04

Jeroen C3.0 schreef:En die Sabrina, die keek me een portie scheel! Alleen dat viel bijna niemand op, gek he!

oeps,nooit eerder naar gekeken............... :oops: :oops: :lol: :twisted:
Plaats een reactie