02 feb 2006 14:48
02 feb 2006 14:56
02 feb 2006 15:10
02 feb 2006 15:12
02 feb 2006 15:28
02 feb 2006 15:35
02 feb 2006 16:24
ppp 356 schreef:Sjonnie, ik weet niet waar je naartoe gaat, maar op gebied van recht en politie, is het hier in België niet veel beter![]()
Vorige week is er ingebroken in een pand bij ons op het industrieterrein. Het bedrijf was uitgerust met een alarm met meldkamer. Onmiddelijk word de eigenaar en de politie verwittigd. De eigenaar lag vast te slapen, en woont 20km van de zaak.
Wie denk je dat eerst op de plaats delict was![]()
Juist, de eigenaar. De politie ariveerde ruim 10 minuten nadien. Kwestie van zeker te zijn van niet met de daders geconfronteerd te worden.![]()
02 feb 2006 18:29
02 feb 2006 18:32
ECT schreef:Ze doen hier al moeilijk als je jezelf wilt beschermen met pepperspray of een stungun. Die rare Donner ziet dit als verboden wapenbezit met als gevolg dat je de bak indraait, maar een crimineel met een Glock, Smith & Wesson of een Magnum die even iemand neerknalt krijgt een taakstraf. Het is hier idd. de omgekeerde wereld. Er is een duidelijke agressie voelbaar in het openbaar en vooral in het verkeer. Ik zou daarom ook graag mijn biezen pakken.
02 feb 2006 18:44
Epicurus schreef:ECT schreef:Ze doen hier al moeilijk als je jezelf wilt beschermen met pepperspray of een stungun. Die rare Donner ziet dit als verboden wapenbezit met als gevolg dat je de bak indraait, maar een crimineel met een Glock, Smith & Wesson of een Magnum die even iemand neerknalt krijgt een taakstraf. Het is hier idd. de omgekeerde wereld. Er is een duidelijke agressie voelbaar in het openbaar en vooral in het verkeer. Ik zou daarom ook graag mijn biezen pakken.
Emigratiecijfers liegen er (vooral na de moord op van Gogh) niet om.....
Op historisch hoogtepunt heb ik begrepen....
Wat let ons hè ? Of valt het toch wel mee hier.....?
02 feb 2006 19:54
ECT schreef:Wat dacht je van: we hebben hier een eigen praktijk, werk, een gezin en kinderen die hier naar school gaan.
Als ik single was, had ik allang mijn biezen gepakt en elders mijn toekomst opgebouwd met mijn P 993, etc.![]()
02 feb 2006 20:19
Rob Herfst schreef:Volgens mij zouden wij gewoon eens wat minder moeten klagen!
02 feb 2006 21:01
Rob Herfst schreef:Ik zou op dit moment geen land weten, waar het nog veel beter gaat dan in Nederland!
02 feb 2006 21:13
ECT schreef:Epicurus schreef:ECT schreef:Ze doen hier al moeilijk als je jezelf wilt beschermen met pepperspray of een stungun. Die rare Donner ziet dit als verboden wapenbezit met als gevolg dat je de bak indraait, maar een crimineel met een Glock, Smith & Wesson of een Magnum die even iemand neerknalt krijgt een taakstraf. Het is hier idd. de omgekeerde wereld. Er is een duidelijke agressie voelbaar in het openbaar en vooral in het verkeer. Ik zou daarom ook graag mijn biezen pakken.
Emigratiecijfers liegen er (vooral na de moord op van Gogh) niet om.....
Op historisch hoogtepunt heb ik begrepen....
Wat let ons hè ? Of valt het toch wel mee hier.....?
Wat dacht je van: we hebben hier een eigen praktijk, werk, een gezin en kinderen die hier naar school gaan. Als ik single was, had ik allang mijn biezen gepakt en elders mijn toekomst opgebouwd met mijn P 993, etc.![]()
02 feb 2006 21:18
02 feb 2006 21:28
ppp 356 schreef:Dus zal er toch wel iets beter zijnniet dat ik er iets van merk hoor
02 feb 2006 21:38
02 feb 2006 21:50
Peter, Boxster schreef:Is het misschien een idee om een fondsje op te richten onder de Porsche rijders.
Zodat we de gedupeerden financiel kunnen ondersteunen en zo de daders zeer snel te pakken kunnen nemen, en dan eventueel over te dragen aan de politie.
Laat deze hufters weten dat er met Porscherijders niet valt te spotten.
En als je een Porsche wilt rijden dan moet je maar gewoon aan het werk gaan.
Groeten,
Peter Boxster
02 feb 2006 22:14
Lydia schreef:. Hij heeft gewoon gericht geschoten om te liquideren, ook bij mij, het doet zelfs pijn zo'n kogel die je lichaam binnen dringt. ...
02 feb 2006 23:37
03 feb 2006 9:26
07 feb 2006 11:48
07 feb 2006 12:46
Lydia schreef:Eén mazzel heb ik: de kans dat je dit overkomt is relatief klein, maar dat je het twéé keer overkomt is nog kleiner!![]()
07 feb 2006 14:22
Lydia schreef:Eén mazzel heb ik: de kans dat je dit overkomt is relatief klein, maar dat je het twéé keer overkomt is nog kleiner!![]()
07 feb 2006 14:37
Lydia schreef:.. en dan wilde de dader mij nog aanklagen omdat ik hem mishandeld had aan zijn hoofd en op hem geschoten!