Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

Vorkeur voor tijd.

wel door laten gaan
13
76%
niet door laten gaan
4
24%

Totaal aantal stemmen : 17

05 feb 2006 16:42

Rescue911 schreef:Voor herhaling vatbaar?.......

Zekers :!:

05 feb 2006 17:11

Zo, heb me even uitgesloofd en wat leuke foto's van het uitje op internet geplaatst.

AfbeeldingKasteel de Haar
AfbeeldingKasteel de Haar
AfbeeldingMooi rijtje
AfbeeldingWat doet die Supra er nou tussen :-)
AfbeeldingDe Belgische afdeling
AfbeeldingDe Amersfoortse afdeling
AfbeeldingDrie konten
AfbeeldingEr moet natuurlijk wel gel*ld worden over Porsches
AfbeeldingKoffie !

Tot de volgende keer maar weer, en dan met mooi weer :!:

05 feb 2006 17:25

zag er leuk uit, volgende keer beter :cry:

05 feb 2006 17:40

:oops: ... toch wel een beetje spijt dat ik niet in de auto ben gesprongen toen Rob mij belde ..... had ik meteen een warme jas voor hem mee kunnen brengen :wink:

... en was het niet bij 1 vreemde eend in de bijt gebleven :twisted: :wink:

05 feb 2006 19:05

Olaf schreef:... en was het niet bij 1 vreemde eend in de bijt gebleven :twisted: :wink:

Had ik speciaal de mini thuisgelaten om geen gezeur te krijgen :wink:
Gaan mensen vragen waarom ik de mini niet heb meegenomen. "Ik had hem wel eens willen zien..." :? :lol:

05 feb 2006 19:43

Olaf schreef:Rob mij belde ..... had ik meteen een warme jas voor hem mee kunnen brengen :wink:

Was niet nodig hoor Olaf, ik haal gewoon net mijn schouders op waarom al die mensen niet op tijd hun bed uit konden komen voor zo'n gezellige meeting! :mrgreen: :lol: :wink:

Remco prima initiatief! :thumleft:

Voor herhaling vatbaar! 8)

05 feb 2006 19:53

zeker de moeite waard!!

en een mooie locatie,
volgende keer doen we ook de rondleiding.

jammer dat er geen zon was
maar dat houdt de meeste niet tegen!!

05 feb 2006 19:53

Was zeker gezellig!
Als we niet met zachte dwang tot koffie drinken gemaand waren, hadden we nu nog op die parkeerplaats staan l..... :lol:

ps Rob , heb ik jou nog bedankt voor die tweede ronde koffie? ...anders bij deze... :cheesy: :thumright:

05 feb 2006 20:51

Goed initiatief gebleken!

Erg balen dat ik er niet bij ben geweest....... :cry: :(

Maar de volgende keer ben ik van de partij!

Zo zie je maar waar 'ff een bakkie pleur drinken' tot kan uitgroeien.

leuk

05 feb 2006 20:55

Leuke ochtend gehad met leuke leu... :lol:
Verheug mij al op de volgende keer :thumleft:

05 feb 2006 23:22

Was voor Koen met zijn zoon en kennis wel een eind rijden voor een kopje koffie :!:

Of ging hij nog ergens heen :?:

Leuk dat je langs kwam, tot de volgende keer :lol:

06 feb 2006 10:35

Heerlijk om weer 's een lekker stukkie te toeren. :drive: :thumright:
Jammer van het weer, maar het was erg de moeite waard.

Leuk ook om weer wat koppies bij de nicknames te kunnen plaatsen.

...alleen omdat m'n auto er bij thuiskomst uitzag als een :pig: ,
heb ik de rest van de middag besteed aan het afspuiten, wassen, drogen en waxen van 't beessie.
Kan ie vanavond (als ie echt helemaal droog is) weer in de zak.

06 feb 2006 11:21

patrick911 schreef:Kan ie vanavond (als ie echt helemaal droog is) weer in de zak.

Dáár hebben we 't (ook) uitgebreid over gehad Patrick :wink: , mooi verhaal !

Jurgen, die tot zijn schande moet bekennen, zijn P gisteravond gewoon zo naar binnen heeft gereden... :oops:

soms gaan andere dingen gewoon vóór...

06 feb 2006 11:23

O jee ik ook al :oops:

06 feb 2006 11:27

Wij durven het hier iig gewoon te bekennen Hans... :wink:

06 feb 2006 11:30

Schaam jullie ! :wink:
Ah, mijn 206 staat ook al twee weken ongewassen en meer grijs dan zwart voor de deur; maar dat zijn moderne auto's -> die moeten daar toch wel tegen kunnen?

:!: Hoera: dat was mijn 500e post. :o

06 feb 2006 11:35

Ik schaam me niet :)
Die van mij staat ook erg vies te zijn in de garage. Misschien vandaag of morgen even de onderzijde afspuiten, dat dan weer wel.

06 feb 2006 15:39

Het was idd gezellig.
En neen hoor, buiten die kop koffie met een stukje taart zijn we nergens anders heen gegaan.
Maakt ook niet uit , het was super gezellig om elkaar weer te zien na die saaie wintermaanden.
En zo heeft de P nog eens wat kilometertjes kunnen maken (gisteren +/- 600 )
En sorry voor de vreemde eend in de bijt , maar ik had jullie gewaarschuwd :cheesy:
Maar ik vind die wagen ook zeker de moeite waard en en bruut zicht :wink:

Afbeelding

mijn fotootjes staan hier :arrow: http://spaces.msn.com/mymeetingpics/blo ... !227.entry
(Sorry, hij wil de link niet inkorten)

06 feb 2006 15:42

Idd een brute bak. Vooral die achterwielen... waanzinnig :!: :wink:
19" 315/35 dacht ik gezien te hebben.

06 feb 2006 22:58

s' ochtens om 9.00 uur besloten om toch maar even naar De Haar te gaan. Ik heb me ook prima vermaakt en een schitterende locatie :thumleft:

07 feb 2006 12:39

Heb een leuke ochtend gehad. Organisatie dank! Ritje ernaartoe beviel prima, met z'n drieën uit A'foort vertrokken, mooi uitzicht 993 en 993 turbo. Niks mis mee.

:thumleft:

07 feb 2006 19:47

@ Adu , daar was ik wel ( prettig) -verbaasd over...die zwarte 993 TT , was ik nog nooit tegengekomen hier...dacht dat "alle" andere 8) TT's arenarood waren , staat er ineens nóg een zwarte :lol:

07 feb 2006 21:06

Jurgen, als ik als mede-Amersfoorter van Adu mag antwoorden, zie hem niet online namelijk :)
De zwarte TT is van een zgn 'meelezer' uit Harderwijk.
Bewijst maar weer eens dat de reikwijdte van onze posts groter is dan je denkt :!:

07 feb 2006 21:13

@ Harley ; jullie "Amersfoorters" zijn bijna een Porsche-afdeling op zich he...'t lijkt wel of jullie elkaar aansteken daar...5 of 6 stuks komen meen ik uit Amersfoort , wel mooi hoor :wink:

08 feb 2006 11:21

Jurgen schreef:@ Harley ; jullie "Amersfoorters" zijn bijna een Porsche-afdeling op zich he...'t lijkt wel of jullie elkaar aansteken daar...5 of 6 stuks komen meen ik uit Amersfoort , wel mooi hoor :wink:

Komt dat zien, komt dat zien, het is zo mooi op de Utrechtse heuvelrug ... :D De A'foordse afdeling is overigens nog groter ("Rose" bijv.).
Plaats een reactie