Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

07 mei 2004 22:38

:mrgreen:
Afbeelding

07 mei 2004 22:39

Kan om het even wie met om het even welke wagen inschrijven?

07 mei 2004 22:46

Iedereen kan zich inschrijven. Wie er uiteindelijk mee mag doen ligt puur aan wie je bent en waar je in rijdt. Elk jaar rijden er wel 'grappige' voertuigen mee, zoals trucks, ambulances, mini's etc. Het gaat meer om de fun en uitstraling dan om het winnen als je het mij vraagt. Er wordt zelfs een heuse bioscoopfilm opgenomen met 3 bekende regiseurs (volgens de site.)

07 mei 2004 23:07

Et voilà
Afbeelding

07 mei 2004 23:17

Van die GT2 voor dat oranje racemonster zijn behoorlijk wat filmpjes te vinden van de Gumball van vorig jaar :shock: Politieheli's die het af moeten leggen etc. :mrgreen:

Gumball

08 mei 2004 8:40

Gumball is inderdaad een supergave uitdaging!

De Quote Challenge doet het voor Nederlandse begrippen ook niet onaardig. Twee jaar geleden bedacht ik na aankoop van mijn Porker ook een keer mee te kunnen doen maar helaas......

Deelname vindt uitsluitend op uitnodiging plaats waarbij een positie op de Quote 100 lijst nagenoeg een voorwaarde is.

We moeten dus nog ff doorsparen......

Ciao

08 mei 2004 11:08

ik denk dat iedereen mee mag doen aan de gumball rally. je moet natuurlijk wel het hele evenment kunnen betalen en dan is het juist leuk om met een mini of een eend te komen( maak je trouwens ook meer kans dan in een "gewone" ferrari of porsche denk ik) die kerel met die GT2 is idd een hele lijpe gozer. ik heb een filmpje gezien waarin hij een politie auto loopt te zieken en er rondjes omheen gaat rijden. en als die politiewagen dan weg wil word ie geblokeerd door een skylineGTR. :lol:
btw ik dacht altijd dat het je ong 20K zou kosten maar het valt best mee. lijkt me opzich best een hele coole ervaring. mischien wat voor volgens jaar :P wie doet er mee?

rick

gumball

08 mei 2004 18:14

Tuuuuuuuuurlijk wel lachu om aan mee te doen.

Knaken ff bij elkaar rapen en inschrijven. Maar wie heeft er tijd om 'even' door Europa te gaan schreuren.......

Ik niet iig.

Maar het lijkt me een mooi initiatief om met een Nederlandse afvaardiging mee te doen (en dan NIET met een eend).

09 mei 2004 2:14

Jup :!: :!: Een forumzending Porsche's ... ik ben dur bij ... is al lang een droom om dit een keertje mee te maken ... :lol:

Dirk
:wink:

Ps. ER ... wat een prachtige Porsche heb jij man :!: zo 1tje wil ik ook nog ... :lol: :wink:

09 mei 2004 8:56

Jouw exemplaar mag d'r ook wezen! Zelfde bouwjaar alleen C4?

09 mei 2004 13:10

ER schreef:Jouw exemplaar mag d'r ook wezen! Zelfde bouwjaar alleen C4?

Off Topic

Mijne is een M serie ... modeljaar 1991 ... maar gebouwd in 1990 dus ... :!: en idd een C4 met een heleboel "upgrades" ... en nog een heleboel "upgrades" te gaan ...

Al vind ik het nu ... af en toe ook wel jammer dat het een C4 is ... en soms ook niet ...

http://www.porscheforum.nl/viewtopic.ph ... &start=175

Dirk
:wink:

Re: gumball

09 mei 2004 19:18

ER schreef:Tuuuuuuuuurlijk wel lachu om aan mee te doen.

Knaken ff bij elkaar rapen en inschrijven. Maar wie heeft er tijd om 'even' door Europa te gaan schreuren.......

Ik niet iig.

Maar het lijkt me een mooi initiatief om met een Nederlandse afvaardiging mee te doen (en dan NIET met een eend).

student he :P dus in principe de tijd wel. ik heb al geprobeerd zelf voor vrienden enzo een soort rally te organiseren en iedereen wil wel maar goed dan komt het probleem tijd. als de een kan heeft de ander het weer te druk. maar het gaat er ooit nog wel van komen en dan idd niet met een eend of een fiat 500.

groeten.

BTW dirkie die P van jou word echt mooier met de dag he. klasse. :wink:

10 mei 2004 18:48

En het is weer voorbij!

Afbeelding
Afbeelding

Gumball

10 mei 2004 19:34

Holy Smoke!

Is dit nu net gebeurd? Dat hebben ze rap voor elkaar!

Ook bij de laatste Quote Challenge zijn de nodige brokken gemaakt en zijn mensen op een Arabische Intensive Care terecht gekomen. Believe me; that's not where you wanna be! (of het moet in Dubai zijn........)

10 mei 2004 21:19

Gazet van Antwerpen
10/05 Belg gearresteerd tijdens illegale autorally in Spanje Afbeelding
Op een autosnelweg in het Spaanse Catalonië zijn zondag vijf miljonairs gearresteerd. Ze reden meer dan 200 kilometer per uur tijdens een wilde autorally voor beroemdheden.
Een van de gearresteerden is een Belg. Dat is maandag bij de Catalaanse politie vernomen.
De gearresteerden reden in luxewagens met een grote cilinderinhoud. Naast de Belg ging het om drie Britten en een Canadees. Alle snelheidsduivels zijn tussen de 30 en 50 jaar oud. Dat zegt de organisator van de wedstrijd 'Gum Ball 3000'. Het was de Franse gendarmerie die de Catalaanse politie ervan had verwittigd dat een 160-tal wagens met een grote cilinderinhoud meereden in een snelheidswedstrijd die op 5 mei vanuit Parijs was vertrokken. Het ging om luxewagens van de merken Lamborghini, Ferrari, Bentley, Mercedes, Ford Mustang, Porsche, Chevrolet Camaro, Maseratti en BMW.
Een van de wagens legde de afstand van 210 kilometer tussen Sagunto en Cambrils af in 50 minuten, oftwel aan een gemiddelde snelheid van 252 kilometer per uur.
In totaal werden een twintigtal luxueuze sportwagens zondag in Catalonië onderschept.

Volgens de Catalaanse krant La Vanguardia waren de acteur Adrien Brody, het model Jodie Kidd, de zanger Jamiroquai, prinses Tamara Czartoryski Bourbon en een neef van de Saoedische prins onder de deelnemers aan de race.

Bij een vorige editie van de illegale wedstrijd, die toen in de Verenigde Staten werd gereden, vergaarden de piloten boetes ten bedrage van 21.000 euro.

De editie van 2004 van de wedstrijd was vanuit Parijs vertrokken. In Madrid werd halt gehouden om de voetballer David Beckham te bezoeken. Daarna ging het richting Marbella, Casablanca en Marrakech in Marokko. Daar was het selecte gezelschap volgens La Vanguardia uitgenodigd door koning Mohammed VI. Na het bezoek zou de race richting Barcelona en Cannes gaan, waar op 12 mei het filmfestival van start gaat.

10 mei 2004 23:36

Lou schreef:Een van de wagens legde de afstand van 210 kilometer tussen Sagunto en Cambrils af in 50 minuten, oftwel aan een gemiddelde snelheid van 252 kilometer per uur.

Die had er zin in :drive: .... :lol: :lol: :lol: :lol:

11 mei 2004 12:55

Lou schreef:De gearresteerden reden in luxewagens met een grote cilinderinhoud.

Hmm grote cilinderinhoud, damn zouden ze ook 4 deuren hebben.

11 mei 2004 15:51

Die kleine Fiatjes zijn toch best rap...

http://www.carroom.be/cr/video.asp

Misschien ooit wel eens eerder gepost, had hem zelf in ieder geval nooit gezien...
Die toko verkoopt btw een originele 550 spyder, kwijl...

Grtz, Ruben

11 mei 2004 16:23

Ruben schreef:Die kleine Fiatjes zijn toch best rap...

http://www.carroom.be/cr/video.asp

Misschien ooit wel eens eerder gepost, had hem zelf in ieder geval nooit gezien...
Die toko verkoopt btw een originele 550 spyder, kwijl...

Grtz, Ruben

Hier eerder ter sprake geweest inderdaad ;).

:^:

11 mei 2004 17:23

Ruben schreef:Die toko verkoopt btw een originele 550 spyder, kwijl...

Ik ken zelfs de eigenaar.
Plaats een reactie