Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

14 jan 2006 13:59

Zo te zien is er best wel intersse voor een "limbo" meeting. Zelf denk ik dat 1x per maand toch wat veel is.......

Epen zou voor mij uitstekend zijn, en 11 februari zou ook kunnen (mits er geen sneeuw ligt).

Zelf denk ik er over om morgen een eindje te gaan toeren, wellicht kom ik een PF-er tegen ergens hier in de buurt :D

14 jan 2006 15:43

Ja ik kom behoorlijk uit den buurt maar het kan zijn dat ik moet werken. Onze Lieve Heer geeft ons van tevoren nooit een lijst van wij hij bij zicht roept, dus het kan verkeren.

Maar ik probeer tijd te hebben!

14 jan 2006 18:23

Ik probeer ook tijd te hebben maar dat zal niet makkelijk zijn met een verhuizing voor de deur.

14 jan 2006 22:51

Ik stel voor de 11e even te reserveren.
Als we tegen die tijd even kijken of het pekelvrij is die dag laten we het doorgaan, anders verschuiven we of we laten de Porker thuis.

Deal ?

15 jan 2006 0:31

Deal :D

15 jan 2006 16:18

De Geus kump ouch ff kieke.........de ellefde

15 jan 2006 18:57

Dan wordt het nog druk.

15 jan 2006 19:18

Ik hou de 11e vrij, maar beloof nog niet dat ik erbij ben.
Laat het van het weer afhangen

07 feb 2006 11:01

Afbeelding

Ziet er nog niet al te best uit voor a.s. zaterdag. :cry:

Ik denk er sterk over om de hele zaak een maand of 2 door te schuiven.

Wat is jullie mening?

07 feb 2006 13:36

Moet zaterdag werken, dus wat mij betreft zoeken we beter weer uit...

07 feb 2006 15:28

Regen en sneeuw zijn ook niet mijn favoriet, doorschuiven die handel.

07 feb 2006 16:24

Van het leuke weer zondag zijn mijn velgjes (en die van Peter zijn Supra) al goed ingewreten. Dat wordt straks weer polieren.
Neen , laat het mooie weer maar snel terug komen

07 feb 2006 18:18

Boxy&Boraman schreef:Regen en sneeuw zijn ook niet mijn favoriet, doorschuiven die handel.

Wordt dus de 11e plus "limburgs weekje" ipv kwartiertje :)

p.s. Ik kom niet want

michael schreef:
Hoeft ook niet, dit is een pure Limburgse aangelegenheid :wink: .

:wink: :wink: :wink:

08 feb 2006 14:57

ok,
we stellen het even uit tot dat er beter weer te verwachten is

08 feb 2006 16:03

De macdonald's bij het fortuna Sittardstadion lijkt me een beter lokatie, is ook voor de noord Limbo's een stuk makkelijker en dichterbij.

08 feb 2006 16:14

Als het de 18de wordt, kan ik ook nog (even) van de partij zijn, want dan ben ik -weer even- in Limburg...

Epen als verzamellocatie zou mij dan overigens beter uitkomen dan Sittard. Ik zit dan immers in Simpelveld en dat is de poort tot het Mergelland... :wink:

08 feb 2006 16:36

Sittard is goed bereikbaar voor IEDEREEN, en ligt fijn in 't midden. Er mag best ook wat rekening gehouden worden met de rest van de Limbo's en eventueel nog andere bezoekers.

08 feb 2006 17:22

Moet daar dan ook al rekening mee gehouden worden?

Als ergens in Nederland een meeting wordt georganiseerd, zijn het -zo weet ik uit ervaring- veelal de Groningers en Limburgers die erover zeuren 'dat 't zo ver is', zelfs als het zo centraal als bijvoorbeeld in Utrecht is...

Sittard - Epen: hoever zou dat nou zijn??? 50 km??? En vanuit de kop van Limburg (Arcen bijvoorbeeld) naar Epen?? hooguit 100 km (en dat is in ongeveer 45 minuten wel te rijden).

Tja...

Het maakt mij eigenlijk ook helemaal niet uit waar het georganiseerd wordt. Wat ik alleen aan wilde geven is dat ik -als het toevallig de 18de zou worden georganiseerd in Epen (of de directe omgeving)- ook even langs zou (kunnen) komen...

my 2 cents...

08 feb 2006 17:54

Speedy, hoelang ben je al niet meer in Limburg geweest? Arcen Maastricht haal je echt niet in anderhalf uur [wel eens over de Napoleonsbaan gereden?] Ik doe er vanuit Reuver al zeker minimaal een uur over om in Maastricht te komen, en dan moet er echt niets tegenzitten, laatst naar Geleen geweest, toen was ik al een uur kwijt, en dan moet je nog een stukje. En naar Epen is ook nog een stuk binnendoor.

21 maart 2006 21:19

Hoe staat het eigenlijk met de rondrit?...over een week of 2 ben ik een kandidaat meerijder...

21 maart 2006 21:48

ok, goed idee :!: Tegen die tijd zal het toch wel ECHT lente zijn ? !

wat dachten we van zaterdag 1 april :idea: vind ik wel een geslaagde datum om het te organiseren :D

Wie kan/wil er mee doen op die dag ?

Waar gaan we verzamelen ?

Vorige keer was mijn plan om het in ZUID-limburg te doen ( hotel krijtland te Epen. Grote parkeerplaats, mooi uitzicht) maar ik begreep dat er bij sommigen de voorkeur was voor wat centraler in Limburg ! ??

jullie reacties graag :sunny:

21 maart 2006 22:05

outletvalve schreef:Wie kan/wil er mee doen op die dag ?

Waar gaan we verzamelen ?

jullie reacties graag :sunny:

Nog géén zekerheid over te geven. Maar de kans is zeker aanwezig!

Wat betreft verzamelpunt: wat dacht je hiervan?

Afbeelding

Afbeelding

Leuke toko met alles erop en eraan én een grote parkeerplaats.....

21 maart 2006 22:18

Parkeerplaats valt tegen( bospadachtig), ver van de gebouwen af.

21 maart 2006 22:25

Kun je beter naar kasteel Vaalsbroek gaan, ook nog mooiere omgeving om te rijden.

21 maart 2006 22:44

Waarom houden we de "orginele" locatie niet aan :?:

outletvalve schreef:volgens mij is de bedoeling een meeting in ZUID-limburg ! ?

voorstel :

zaterdag 11 februari rond 2 uur op 1 van de mooiste plekjes in Z-limburg (langs de mergellandroute) :
Epen : hotel Krijtland

Trouwens S't Gerlach is mij ook goed, kan ik lopend naartoe :D :D

1 april kan ik van de partij zijn.

2 april trouwens ook....
Plaats een reactie