09 feb 2006 21:29
Wel een mooie(weggewerkte)optie.Zou dus in iedere 993 moeten passen.Heb alleen wel eens gelezen dat Jeroen(ex? forumeikelJurgen schreef:2000 gtv schreef:Dan maar aan de RUF allemaal, rolkooi standaard....toch?
Niet standaard...gewoon een optie.
09 feb 2006 21:30
Epicurus schreef:zoals die van NCAP b.v.
09 feb 2006 21:36
Jurgen schreef:MichM3 schreef:Wees gerust, een Porsche kan tegen een stootje...ook als ze op hun dak gaan!...Het dak bezwijkt niet onder het gewicht van de wagen...
Echt niet...ja, bij voorzichtig omrollen mss...maar dat geld voor 99% vd wagens. Een beetje snelheid erbij, en je zit zo op de deuren, vraag 't ERwin maar eens...
Kooi is wat dat betreft onontbeerlijk...
09 feb 2006 21:47
2000 gtv schreef:Wel een mooie(weggewerkte)optie.Zou dus in iedere 993 moeten passen.Heb alleen wel eens gelezen dat Jeroen(ex? forumeikel)het niks vond.Maar aan de andere kant..RUF doet toch niet zomaar wat??
09 feb 2006 22:03
09 feb 2006 22:18
rufie schreef:Sommigen willen niet graag met de werkelijkheid geconfronteerd worden, maar ik vind het juist belangrijk dat je weet wat er kan gebeuren en dat je best tweemaal nadenkt voor je het gaspedaal diep doorduwt.
09 feb 2006 22:44
Jurgen schreef:MichM3 schreef:Wees gerust, een Porsche kan tegen een stootje...ook als ze op hun dak gaan!...Het dak bezwijkt niet onder het gewicht van de wagen...
Echt niet...ja, bij voorzichtig omrollen mss...maar dat geld voor 99% vd wagens. Een beetje snelheid erbij, en je zit zo op de deuren, vraag 't ERwin maar eens...
Kooi is wat dat betreft onontbeerlijk...
09 feb 2006 22:46
Devils son schreef: Daarbij: veel belangrijker dan passieve veiligheid is actieve veiligheid. Onze auto's hebben niet een goede wegligging, topremmen, enz. Vwb actieve veiligheid scoort de Porsche beter dan al die Renaults en andere "5 sterrenauto's".
Voorkomen is beter dan genezen.
09 feb 2006 22:56
Jort schreef:
Dat laatste ben ik met je eens, maar de gemiddelde Laguna heeft intussen minstens even goede remmen als de gemiddelde 964. Los daarvan ben je in het verkeer jammer genoeg altijd nog afhankelijk van je mede weggebruikers. Kun je nog zo oplettend zijn en kan je auto nog zo'n goede actieve veiligheid hebben, geramd worden door een ander o.i.d. , behoort nog steeds tot de opties.
09 feb 2006 23:10
Devils son schreef:
De gemiddelde Laguna haalt het vwb actieve veiligheid niet bij een (goed onderhouden) 964. Alleen al de stabiliteit bij het remmen...
09 feb 2006 23:11
09 feb 2006 23:18
ER schreef:Oké jongens,
Nadat ik roerloos dit topic heb gevolgd zal ik toch maar de best toelaatbare foto plaatsen, hoewel dit nog altijd pijn doet...... De overige foto's zijn wat serieuzer en blijven in het archief.
Met dank aan Paskal.
Dit is voor de ongelovigen ten aanzien van de 911 dakconstructie;
(PS ik lag inmiddels aan de pijp in de traumaheli op de achtergrond...)
09 feb 2006 23:25
09 feb 2006 23:50
09 feb 2006 23:54
Jort schreef:
Dat zal ongewtijfeld je subjectieve gevoel zijn....
10 feb 2006 0:17
10 feb 2006 0:30
de gemiddelde Laguna heeft intussen minstens even goede remmen als de gemiddelde 964
10 feb 2006 1:38
10 feb 2006 3:20
Devils son schreef:
En 36 meter om van 100 naar 0 te gaan is ook naar huidige maatstaven top.
10 feb 2006 11:31
ER schreef:Nadat ik roerloos dit topic heb gevolgd zal ik toch maar de best toelaatbare foto plaatsen, hoewel dit nog altijd pijn doet......
De overige foto's zijn wat serieuzer en blijven in het archief.
Met dank aan Paskal.
10 feb 2006 11:43
10 feb 2006 12:12
Jort schreef:
Zeker niet slecht, maar bij normaal gebruik aardig vergelijkbaar met een moderne middenklasser.
10 feb 2006 14:41
10 feb 2006 14:42
10 feb 2006 14:46
Eric 3.2 schreef:Zoals beloofd de foto's van de gechrashte en doorgezaagde 3.2's die ik tegenkwam (excuus voor de beroerde kwaliteit! Foto's zijn met mijn Nokia gemaakt om half zes 's ochtends):![]()