11 feb 2006 16:32
11 feb 2006 17:56
Devils son schreef:horn schreef:
Geloof niet in afbrekende wielen. Was het al veel vaker voorgekomen. Er rijden nl. nogal wat 964's met 18" rond.
Je kan veel van Adrian zeggen, maar niet dat hij flagrante onzin op het forum mikt.
11 feb 2006 18:08
horn schreef:vergissen is menselijk... hij zegt volgens mij dat Porsche het afraadt/niet goedkeurt. En vervolgens zet hij zelf 19" onder zijn eigen 964...
11 feb 2006 18:14
Jeroen914 schreef:
Da's jouw mening
11 feb 2006 23:26
Devils son schreef:reden waarom hij met 19" rijdt, aangezien hij die velgen (naar eigen zeggen) als ze niet gratis waren nooit gemonteerd zou hebben.
12 feb 2006 14:45
12 feb 2006 15:25
Jeroen914, \"onze\"forumei....schreef:laat ik het heel voorzichtig uitdrukken:
B R O O D J E A A P ! ! !
12 feb 2006 18:37
Jeroen914 schreef:om te beginnen gaat de vergelijking tussen een cup auto en een gewone 964 al voor geen meter op...
verder vind ik Streather zo-ie-zo een grote flapdrol... het overgrote deel van z'n boek komt van rennlist
en het feit dat je veel "data" kan verzamelen wil nog niet zeggen dat je ook snapt waar het over gaat (wat me uit meerdere discussies met meneer A.S. inmiddels wel duidelijk is geworden)
en dan 18" of 19" wielen die "speciaal" ontwikkeld zijn voor de 964 zodat ze er niet af vallen???
En dan gaat meneer A.S. dat wel even op de openbare weg "testen" om te kijken of ze echt niet van z'n auto af vallen... YEAH RIGHT!
laat ik het heel voorzichtig uitdrukken:
B R O O D J E A A P ! ! !
12 feb 2006 19:01
Devils son schreef:Eikel schreef:en dan 18" of 19" wielen die "speciaal" ontwikkeld zijn voor de 964 zodat ze er niet af vallen???
Klinkt onlogisch misschien, maar waarom keurt Porsche wel een RUF 18" goed, terwijl alle andere 18" wielen niet goedgekeurd worden. Dan moet er toch een verschil zitten, zou je denken. Of bij Porsche lopen ze alleen maar interessant te doen over die 18", maar ook dat klinkt niet logisch...
12 feb 2006 19:37
12 feb 2006 19:50
Of bij Porsche lopen ze alleen maar interessant te doen over die 18", maar ook dat klinkt niet logisch...
horn schreef:Waarschijnlijk omdat die 18" waarschuwing van PAG al vanaf de begin 90'er jaren dateert en de goedkeuring van de 18" van Ruf waarschijnlijk later was. Ik meen me te herinneren dat het te maken had met het feit dat de beschikbare 18" banden in die tijd niet goed genoeg waren, maar dit doe ik puur uit het lange termijn geheugen...
12 feb 2006 20:15
12 feb 2006 20:20
Jeroen914 schreef:
Kortom... post eens wat zinnigs ipv interesant klinkende ongesubstantieerde "hear say"
12 feb 2006 20:23
12 feb 2006 20:43
Jurgen schreef:Tis wel Porsche Amerika...zou het wellicht kunnen zijn, dat het verzekeringstechnisch is...de claim-cultuur kennende aldaar...?
12 feb 2006 21:02
12 feb 2006 21:57
Jeroen914 schreef:toch leuk dat RUF dan een wiel maakt waardoor e.e.a. op onverklaarbare wijze ineens niet meer afbreekt...
12 feb 2006 22:29
13 feb 2006 0:05
Marcel schreef:
Ik rijd dan ook aljaren probleemloos (tenminste dat denk ik) met 18" rond..
13 feb 2006 0:10
13 feb 2006 0:36
13 feb 2006 1:34
13 feb 2006 1:50
13 feb 2006 1:58
porscheaddict schreef:volgens mij allemaal onzin!
waarom zou het op een porsche problemen geven, en bij een golf niet?
en al die duitsers in de PORSCHESCENE met hun 18, 19 en soms 20 inch wielen zijn gek!
soms moet je gewoon logisch nadenken en inderdaad het stuk is uit 1993, toen was 16 inch al groot!
tijd staat niet stil.
13 feb 2006 7:23
Devils son schreef: Met alle respect, maar als je 200+ met jouw auto wil rijden, dan zorg je ervoor (althans, ik zorg daarvoor) dat de auto in een toestand verkeert waarmee die snelheden mogelijk zijn.