Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

14 feb 2006 23:10

willem.964.c2 schreef:
ruud964 schreef:Nou c4 is super hoor :!:

Ooo, ooo, ooo wat kan een c4 toch enorm accelereren (lastig woord) bij het uitkomen van een bocht (zelfs bij nat wegdek) :D :D :D :D :D

Wat nou c2 Willum :twisted: :twisted:

Ik geef toe dat ik bij nat weer wel eens achter kon blijven en zelfs de P zou laten staan als het al te nat wegdek laat zien :?
Ook ben ik van mening dat je met een C4 veiliger een bocht uit kunt accelereren en nog wel eens sneller ook,,,maar dat neemt niet weg dat voor "mij" als ik de keuze zo hebben een C2 zou kiezen :!: :!:

Willem.
de rest had ik beter achterwege kunnen laten :oops:

Ach Willem (sorry voor de u) het heeft alle 2 wel wat. Ik denk dat een c2 daarintegen wel een levendiger karakter heeft. :wink:

Of het nou een c2 of c4 is, volgens mij mogen de beide eigenaren wel in hun handjes knijpen. :D

Het enige nadeel vind ik aan mijn c4 (let wel heeeeeel klein nadeel) is bij lage toeren het wat zingen van de voorwielaandrijving. Wel weer een teken dat alles het goed doet. :D :D :D

Even je album bekeken, p ziet er heel goed uit. Jij bent toch ook aanwezig bij de hoekschewaard rit? Kunnen we nog even doorpraten over de voordelen van 2 of 4 :roll:

14 feb 2006 23:12

Lolauto 2
Dagelijkse auto 4

14 feb 2006 23:22

RS-R schreef:Lolauto 2
Dagelijkse auto 4

Zo zou ik het ook doen.
Achterwielaandrijving voor fun auto, en de vierwielaandrijving voor de dagelijkse wagen :D :D

14 feb 2006 23:28

Of het nou een c2 of c4 is, volgens mij mogen de beide eigenaren wel in hun handjes knijpen. :D HELEMAAL MEE EENS :!: :!:

Jij bent toch ook aanwezig bij de hoekschewaard rit? Kunnen we nog even doorpraten over de voordelen van 2 of 4 :roll:[/quote]

I'll be there :!: :!:
Lijkt me een goed idee daar nog eens een boom(pje) over op te zetten.

Willem :wink:
Plaats een reactie