17 feb 2006 12:13
Porschegek schreef:
Stel, de 993 had mindere techniek dan de 964 en ook nog eens lager geprijsd....voor welke wagen ga je dan![]()
Voor het model of voor de techniek
17 feb 2006 12:17
Porschegek schreef:(..) Stel, de 993 had mindere techniek dan de 964 en ook nog eens lager geprijsd....voor welke wagen ga je dan![]()
Voor het model of voor de techniek
17 feb 2006 12:48
Retep968 schreef:En kijk nu wat er gebeurt!horn schreef:.....![]()
17 feb 2006 12:58
Porschegek schreef:Valentijn schreef:964 is juist een super auto met nog de klasieke lijnen en moderne technieken.
Stel, de 993 had mindere techniek dan de 964 en ook nog eens lager geprijsd....voor welke wagen ga je dan![]()
Voor het model of voor de techniek
17 feb 2006 13:06
adu schreef:Porschegek schreef:(..) Stel, de 993 had mindere techniek dan de 964 en ook nog eens lager geprijsd....voor welke wagen ga je dan![]()
Voor het model of voor de techniek
Wat een rare veronderstelling ... wat doe je als het stenen regent, ga je naar buiten of blijf je binnen ... wat een vraag
17 feb 2006 13:15
Retep968 schreef:
Denk dat ik toch voor een 964 zou gaan. Zo erg zijn ze nou ook weer niet...
17 feb 2006 13:18
Porschegek schreef:Je moet denken aan een 993 met 964 motor of een 964 met 993 motor...
wat zou je kiezen
17 feb 2006 14:18
Retep968 schreef:horn schreef:Een 968? Ja, die is lekker sierlijk...![]()
En kijk nu wat er gebeurt!
17 feb 2006 14:48
17 feb 2006 15:03
Devils son schreef:Laat op motorisch gebied het verschil nou eens echt te verwaarlozen zijn. (...)
17 feb 2006 15:04
Porschegek schreef:adu schreef:Porschegek schreef:(..) Stel, de 993 had mindere techniek dan de 964 en ook nog eens lager geprijsd....voor welke wagen ga je dan![]()
Voor het model of voor de techniek
Wat een rare veronderstelling ... wat doe je als het stenen regent, ga je naar buiten of blijf je binnen ... wat een vraag
Liever stenen dan kogels![]()
Eigenlijk een hele simpele vraag![]()
Je moet denken aan een 993 met 964 motor of een 964 met 993 motor...
wat zou je kiezen
17 feb 2006 15:20
adu schreef:Zoals ik het heb begrepen beschikt de 993 t.o.v. de 964 over een nieuw ontwikkelde moter dit in tegenstelling tot de moter van de 964 t.o.v. de voorloper (3.2).
17 feb 2006 15:28
EriC4C schreef:3.2Cilinderinhoud 3.2; Motorcode 930/..
964Cilinderinhoud 3.6; Motorcode M064/..
993Cilinderinhoud 3.6; Motorcode M064/..
17 feb 2006 15:41
horn schreef: Je trapt hier mensen niet zo snel op de tenen hoor. Als jij de 964 een plompe botsauto vindt moet jij dat lekker weten. Word ik echt niet verdrietig van.
Maar ik zou, als je happy bent met je 968, pas switchen als je ergens echt enthousiast over bent. Ergo, (nu nog) niet een 964.
17 feb 2006 15:43
Retep968 schreef:Was ik maar nooit aan dit draadje begonnen.
Nu zie je wat ervan komt...
17 feb 2006 15:48
WdePundert schreef:Retep968 schreef:Was ik maar nooit aan dit draadje begonnen.
Nu zie je wat ervan komt...
Berouw komt na de zonde.
17 feb 2006 15:50
17 feb 2006 16:25
Retep968 schreef:Ook meld ik dat de vraag met alle respect voor 964-eigenaren en hun auto's door mij wordt gesteld.
Was ik maar nooit aan dit draadje begonnen.
Nu zie je wat ervan komt...
17 feb 2006 17:14
17 feb 2006 17:16
17 feb 2006 18:04
Retep968 schreef:"Plompe botsauto" heb ik nooit gezegd.
17 feb 2006 18:07
17 feb 2006 18:22
Nog gegleden met dit weer?
17 feb 2006 18:51
adu schreef:
Wil je zeggen dat een 964 motorisch gelijk is aan een 993? In dat geval moet ik de boekjes er nog eens op naslaan ...
17 feb 2006 19:05
HJDB3.2 schreef:Beste Retep, wat vind je vriendin er van?