27 feb 2006 21:27
27 feb 2006 21:35
Double G schreef:Jammer dat iedereen altijd gelijk klaar staat met z'n vooroordelen en daarna pas gaat kijken wat er precies is gebeurd. Best kans dat de automobilist in dit geval fout was, maar er lopen meer arrogante voetgangers rond dan dat er petjes rondrijden!
28 feb 2006 0:02
lindemans schreef:
Het gekke is alleen dat als de veroorzaker van dit ongeval 100 meter vóór dit ongeval aangehouden zou zijn door een veldwachter met een lasergun, dan had het forum hier bij wijze van spreken volgestaan met kwalificaties over de veldwachter: wat een zielepiet, je zou maar zo'n jippie hebben, waarom gaan ze geen boeven vangen enzovoort.....
28 feb 2006 0:12
28 feb 2006 0:26
So Easy! Zet al die lasergunners gewoon op zaterdag middag midden in de stad maar eens achter een bushokje, boom of om de hoek van een winkel ipv. op in- en uitvalswegen en op viaducten waar het veel anoniemer, veiliger () en makkelijker " snelheidsboevenvangen" is.
28 feb 2006 10:23
lindemans schreef:maar ik zou niet inzien waarom dat voor de straat waar ik woon (en ook kinderen rondlopen en spelen) niet zou hoeven gelden.
Gebieden worden niet voor niets als 30 km/h zone aangeduid.
Zie het als leveringsvoorwaarden: je mag de straat gebruiken maar onder bepaalde voorwaarden. Als je de straat inrijdt heb je je daar aan te houden, ben je het niet eens met die voorwaarden dan moet je er niet in rijden; zo simpel zie ik het.