Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

01 maart 2006 17:06

Johnnyboyporsche schreef:Je moet uitkijken om niet depri van dit weer te worden.
We hebben allemaal weer wat beter weer nodig om onze hobby
te kunnen uitoeffenen, met de PORSCHE "RIJDEN". :D

Als surrogaat ga ik iedere dag even in de garage naar de P kijken als ik niet rijd... :)
Morgen gaat 'ie weer even naar buiten :D

Re: Rob heeft de Goden verzocht...

01 maart 2006 18:03

Rob Herfst schreef:Het is prima te doen hoor, kappie open en de winterbandjes er (nog) onder.... 8) :lol: :wink:

.... ik geloof je meteen :twisted: :wink:

01 maart 2006 19:36

Harley schreef:
Johnnyboyporsche schreef:Je moet uitkijken om niet depri van dit weer te worden.

Als surrogaat ga ik iedere dag even in de garage naar de P kijken als ik niet rijd... :)
:D

Idem, mijn vrouw kijkt er al niet meer van op.

herkenbaar

01 maart 2006 20:38

ruud964 schreef:
Harley schreef:

:D

Idem, mijn vrouw kijkt er al niet meer van op.

Zoooo herkenbaar! :lol:

01 maart 2006 20:50

marknineoneone schreef:Zoooo herkenbaar! :lol:

Even een handje eroverheen als je langs loopt, wat istie toch mooi :lol:
verbaasde me vandaag weer in wat voor barrels een hoop mensen kunnen rijden. En dan te bedenken dat ze voor het zelfde geld P kunnen rijden. Maarja gelukkig wil niet iedereen er een, anders rezen de prijzen de pan uit.

01 maart 2006 21:56

Dat mis ik nu nog echt. Ik heb geen garage en de 968 is ook niet meteen in de buurt gestald. Ik kijk dan even naar mijn foto's op de pc als surrogaat.
Ik heb het al gezegd, als ik ooit een nieuw huis bouw, dan wil ik mijn Porsche zien staan vanuit de bureau of de woonkamer. Bijv een glazen wand er tussen...Je hebt wel mensen die een kostbaar schilderij in huis hangen. Voor mij is een Porsche kostbaar en ik wil het kunnen zien. :D

01 maart 2006 21:59

Kijk, zie je: het hoeven niet altijd zeurtopics te zijn :lol: :lol: :lol:

Leuk om te lezen, die vreemde liefde voor een metalen object... maar erg herkenbaar 8)

01 maart 2006 22:08

rufie schreef:
MS964 schreef:Rokjes, mannen, trasvestieten? :wink:

hahaha, neen dank u. Bij de lente stel ik mij helemaal iets anders voor.

Afbeelding

Lijkt net of die mevrouw een arm mist..... De afbeeldingen van de dames zijn op dit forum de laatste tijd niet zo ....

01 maart 2006 22:09

Epicurus schreef:Lijkt net of die mevrouw een arm mist..... De afbeeldingen van de dames zijn op dit forum de laatste tijd niet zo ....

Ik moet je eerlijk zeggen, ook als ze wel twee armen heeft, vind ik het niet echt een toppertje :cry:

01 maart 2006 22:10

Als jullie beter hebben, laat maar komen hoor :lol: 8)

Hou het deftig en zoek iets dat de lente zo goed mogelijk weergeeft :D

01 maart 2006 22:17

rufie schreef:Dat mis ik nu nog echt. Ik heb geen garage en de 968 is ook niet meteen in de buurt gestald. Ik kijk dan even naar mijn foto's op de pc als surrogaat.
Ik heb het al gezegd, als ik ooit een nieuw huis bouw, dan wil ik mijn Porsche zien staan vanuit de bureau of de woonkamer. Bijv een glazen wand er tussen...Je hebt wel mensen die een kostbaar schilderij in huis hangen. Voor mij is een Porsche kostbaar en ik wil het kunnen zien. :D

Tijdens mijn zoektocht naar een 993S ben ik ook nog in Duitsland terechtgekomen. Bij deze man http://www.dialog-911.de/Autor/autor.html , Olaf genaamd. Die man heeft een echte Porsche verzameling. Er staan onder meer 2 auto's (911SC en 993S2) boven elkaar in de garage maar het mooie is; hij heeft een perfecte 356 cabriolet in zijn huis staan :!: In zijn werkkamer naast zijn buro. Deze ruimte is te zien vanuit zijn woonkamer door een glazen wand. Ik moet zeggen het heeft wel wat maar ik denk dat ik dat er thuis niet door krijg..... :wink: :lol:
Laatst bijgewerkt door Teun op 02 maart 2006 0:42, in totaal 1 keer bewerkt.

01 maart 2006 22:27

het virus heeft hem wel echt goed te pakken.

Hij schildert ze ook nog :

Afbeelding

01 maart 2006 22:28

Teun schreef: Ik moet zeggen het heeft wel wat maar ik denk dat ik dat er thuis niet door krijg..... :wink: :lol:

Als 't zelfs met jouw auto niet lukt , kun je het idee maar beter laten varen... :wink:

02 maart 2006 0:26

denken jullie aan me ......nog zo'n koud winter, en wordt zeker mijn laatst :twisted: :twisted:

02 maart 2006 0:32

Niet zeuren, Enrico Fabris heeft ook niet op een verwarmde ijsbaan leren schaatsen :twisted: :wink:

02 maart 2006 1:12

mwa gaat best hoor :wink:

robert
Plaats een reactie